Marjo in Kiwiland *deel 2*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Marjo in Kiwiland *deel 2*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 08:33

De afgelopen paar weken is er weer veel gebeurd. Na een hoop gedoe ben ik uiteindelijk toch weggegaan bij de mensen in Clevedon. Ik wil graag hard werken maar t moet ook leuk blijven en ik had het helemaal gehad met de mensen. Op een woensdagmiddag vertrok ik dus ontzettend moe naar auckland toe. Had al wel geregeld dat ik in t weekend naar Whangarei door zou reizen waar een goede vriendin van mn moeder woont. in auckland gewoon wat rondgelopen en lekker in t albert park gezeten. Was ontzettend opgelucht om op mn eigen benen te staan en lekker mn eigen ding te doen. Vrijdag vertrokken naar Whangarei (noordelijk) waar ik met open arme werd ontvangen. Ik ben daar 1,5 week geweest en ben ontzettend verwend (en dat is wel erg fijn ff). Ze hebben me overal mee naar toe genomen wat ook maar de moeite waard was. heb de Whangarei falls gezien, de Waipu caves (leuke gloeiwormpjes) de Fernery (80 verschillende varens) hun ouwe huis (dat ontzettend mooi uitkijkt over de stad en de zee en alles wat daartussen zat) en heb zelfs een echte Kiwi geaait in de birdrecovery. Echt dat kunnen niet veel mensen me na zeggen Haha! Ondertussen had ik wel een 2e baan geregeld en ook de mensen al ontmoet. afgelopen woensdag heeft Emma (meisje waar ik bij sliep) me daar afgedropt. En t is echt ontzettend leuk hier. Niet hard werken maar wel leuke mensen. Zit in de noordelijkste stad van Nieuw Zeeland (kaitaia) als je t al een stad mag noemen. de meeste wijken in nederland zijn groter. een winkelstraat met een boel kleine winkels. Ze hebben alleen maar Hanoveraanse dressuurpaarden en de meeste bloedlijnen zijn dus duits (veel geimporteerd en diepvries KI, zelfs embryotransplantatie). Mag hier ook af en toe rijden en de sfeer is erg relaxed. Ik hoop hier te blijven tot half januari en dan gaat mn tocht pas echt beginnen en ga ik NZ doorkruizen, begin wel steeds meer een route uit te stippelen wat ik echt moet zien. Maar hoe ik t precies aan ga pakken weet ik nog niet maarja dat duurt ook nog wel 2 maanden
groetjes en een dikke Knuf
Marjo!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:03

Nou succes, hopelijk gaat het nu wel zoals je wilt. Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 17:20

Bedoel je een kiwi in de vorm die wij hier kenne? Zo'n rond bruin eetbaar ding? Haha!

Maar hopen dat het hier wel naar je zin is Lachen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:46

Hey Marjolein! Ik lees je verslagje wel laat!

Goed dat je nu een leuke periode hebt. Hoe is het weer daar? Vast beter dan hier!

Grtjs! En tot ziens...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 02:42

blauwe lucht, fris briesje en een graad of 21. en ik wil niet weten hoe t bij jullie is Tong uitsteken