heeft iemand toevallig ervaring met paardrijkampen in ierland? mijn nicht en ik willen van de zomer naar ierland om ongeveer 8 dagen te gaan paardrijden. We hebben al wel een leuke op het oog, van Trailfinders, ierland Donoval/Sligo heet hij. We hebben al contact gehad met de eigenaresse, maar we vinden het wel weg duur, 900 euro per persoon voor 8 dagen, exclusief vliegreis en vervoer naar de boerderij toe.
Hebben jullie andere plaatsen in ierland die de moeite waard zijn, en die wat goedkoper zijn? Of zijn er mensen die Sligo al kennen en er dus al zijn geweest?
Overigens is 900 euro for 8 dagen inclusief verblijf en paardenhuur vrij redelijk.
Lowara
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-04 22:12
ja? ik vond het ontzettend duur!
miepmiep
Geplaatst: 22-11-04 16:56
Ik ben ook rond aan het kijken, maar alles is zo behoorlijk aan de prijs!
Donegal schijnt wel het mooiste stukje ierland te zijn. Ik heb zelf heel veel gereden in Tipperary county gereden. Ook erg mooi daar, maar waar ik reed hadden ze geen meerdaagse tochten.
Overigens zijn alle prijzen in Ierland te vergelijken met Nederland, het is er niet erg duur of goedkoop ofzo...
Mocca
Geplaatst: 24-11-04 17:18
Ik ben er nooit geweest, maar eht lijkt me super Misschien moet je de paardenbladen eens in de gaten houden, daar staan vaak advertenties in
wendy198
Geplaatst: 25-11-04 23:55
Ik heb 2 dagtochten gemaakt bij trailfinders, en heb nog nooit zo'n geweldige rit gehad met paarden... Zonet toen ik het las had ik al gelijk weer zin om heen tegaan. Het is zo mooi daar en echt super leuke paarden en mensen en zo'n mooie omgeving. Als je dat eenmaal hebt gedaan wil je nooit meer wat anders.
Mendi
Geplaatst: 07-12-04 00:20
Ierland is best wel duur hoor! Maar ik vind het nog steeds elke euro dubbel en dwars waard. Ik ben al heel vaak in Ierland geweest en dan voornamelijk in de Connemara. Prachtig gebied, heel verlaten en hele mooie natuur. De Connemara Trail en de Connemara Coast Trail zijn leuke tochten om te maken. Zie verder http://www.connemara-trails.com
joske_vuran
Geplaatst: 07-12-04 19:43
Ik ben afgelopen zomervakantie in Ierland op vakantie geweest Gewoon 2 weken in een huisje, maar ik wilde ook graag rijden. Ik ben eens gaan kijken en het is daar super duur! 25 euro per uur! 40 voor 2 uur en 60 voor drie uur (gemiddeld) Verder zijn de levensmiddelen daar ook erg duur. Je betaalt bv 1,50 voor een blikje bier in de winkel en hier maar 50 cent! Maar idd, het is het zeker waard
Lowara
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-04 00:50
tjah, als we alles omrekenen, komen we al gauw op zo'n 1200 euro per persoon uit. vind ik voor 2 studente wel heel veel. maar aan de andere kant, het is wel een unieke ervaring.