Op het eerste gezicht zag het er allemaal heel leuk hier. Leuke gebouwen, een restaurant met veel soorten eten, sportvoorzieningen etc.
Inmiddels ben ik hier al aardig gewend en heb mijn draai redelijk gevonden. De sportvoorzieningen zijn erg divers. Inmiddels doe ik trampolinespringen, fitness, paardrijden en begin volgende week met pilates. Dat sporten is wel nodig met al de vette eten hier. De eerste indruk van het eten viel achteraf een beetje tegen, want de keuze is beperkt en na een aantal weken, ben je blij zelf een keer te koken. Het heeft ook ontzettend lang geduurd voordat we konden paardrijden, elke leraar verwees ons weer door naar iemand anders. Na vier weken heen en weer gejojood te zijn hebben we afgelopen dinsdag onze eerste rijles gehad!!!! Ze hebben hier bij de school namelijk een rijschool en een fokkerijgedeelte. Ik was echt ontzettend blij om weer in aanraking met paarden te zijn

De lessen hier zijn wel interessant, we krijgen hier nutrition and feed technology, exercise and training, research methods, Policy studies, en Behaviour. De grootte van de lessen varieert van 25 tot 80 mensen. Hier is het over het algemeen meer zitten en luisteren, in plaats van een over en weer van leerlingen en leraren. De leraren zijn wel erg behulpzaam, misschien hebben wij het voordeel dat wij buitenlands zijn

Ook hebben ze hier een 'overseas club' die organiseren uitstapjes voor de buitenlandse studenten. Erg leuk! Zo zien we ook nog het een en ander van het landschap. Zo ben ik naar verschillende steden geweest, onder andere Cambridge.
De engelse mensen hier zijn wel erg raar. De meiden lopen hier echt vreselijk bij, vooral als ze uit gaan, dan moeten ze vooral niet bukken met die te korte rokjes! En de jongens hier gedragen zich echt als kleuters, in Nederland kan dat af en toe erg zijn, maar dit slaat alles...
Wel leuk om cultuurverschillen te zien, maar doe mij die nuchtere nederlanders maar als je het voor het kiezen hebt!
Groetjes!!