Wij zijn in Içmeler geweest, ligt vlak naast Marmaris. We waren daar van 24 Juli 2004- 7 Augustus 2004.Ondanks dat we bijna elk jaar met m'n moeder naar Turkije gaan was dit toch één van mijn favoriete vakanties!!
Het zijn eigenlijk 82 foto's, maar heb de leukste er maar tussen uit gehaald, want anders duurt het wel erg lang!!
Enjoy, Enjoy, Enjoy!!!
Ons Vliegtuig, Onur Air! Turkse Maatschappij. Deze foto is 's Ochtends 10 uur ofzo gemaakt op Schiphol.

Ons Appartement, Bahar! Leuk Appartement met aardige mensen!
We hadden meteen één van de eerste avonden *Turkisch Night*.. En dit was ons eten! Looks delicious right?!!
Dj Antonio!!
Hij was de grappigste van al die Turken daar, en schijnt zelfs mijn Schoonbroer te worden over 5 jaar. >;) *Blijkbaar heeft hij mijn moeder genoeg kamelen geboden voor m'n zusje
*Hier waren Ik, Selma *vriendin van m'n zusje* en m'n zusje op het strand en wilden we graag op een luchtvoorwerp achter een speedboot. Maar we wilden niet op een banaan, want dat is saaaaaaaaii
... Vonden zij!!
Dus gingen we op iets anders»»»
EN HET GING HARDDDD!!!!!
Dit krijg je als je mij op de foto zet, terwijl ik niet wil!!
's Avonds in het restaurant werd er volop gedanst op.. Jawel
.. De Macarena, ChaCha-Slide, Sex on the Beach en wat je nog meer kan verzinnen!!
.. ZWAARRR voor schut!
En er moest immers iemand foto's maken toch?!
Dus toen heb ik die taak maar op me genomen!
Ik en een vakantie vriendinnetje toen ze wegging!
Neeheee, ik heb niet gehuild hoorr!
Maak je niet druk!!
Ik in het zwembad met Charles!
Charles is dat roze geval!
Tsjaa, dingen moeten een naam hebben heh!!
Hier gingen we met de boot net weg vanaf Marmaris Haven!
Tsjaah, Dat krijg je van elke nacht uitgaan!!
Mijn kleine zusje kon overdag niet opblijven!!
Dit was de lekkerste plek op de boot, het puntje op de voorkant!
Altijd wind stond daar, lekker het water onder je horen..
Alleen m'n zusje had dus op een gegeven moment m'n plek ingenomen!!
Haha..
Wel es een ongeluk in een tunnel gezien?!!
.. Hahaa »»»
Was Baklava, lekker toetje van honing en pistache nootjes gemaakt!
Lekkerr!!.. En jahwel, mijn moeder heeft me geleerd om met me mondje dicht te eten...
Dit was de avond dat we weer naar huis gingen
, Met 2 Turken van daar. Antonio, mijn schoonbroer
en Alex! *Ik heb trouwens wel een gigantisch aangebrand poffertjesporum op die foto..
Whoehoee!!
*..Wachten.... Wachten.... En Nog eeeeeenss wachten...
!! Dit was op het vliegveld Dalaman in Turkije. We waren al sinds 1 uur 's nachts onderweg, terwijl we pas om 6 uur 's ochtends gingen vliegen.
Je begrijpt dat ik niet het allervrolijkst was op dat moment!! ~~}> En toen waren we weer op Nederlandse bodem!!
Ons vliegtuig op Schiphol weer!
Hoop dat de foto's een beetje indrukwekkend waren!!
.. hahaa, Ik heb in ieder geval een leuke vakantie gehad, en misschien gaan we in de herfst weer!!
Heb er NU al zin in!!
Jammer dat ze dat hier niet overal op het menu kaart hebben staan als toetje 
Heb echt zin in morgen!!
.. Alleen Onur air was goed wanneer je wel eenmaal in de lucht zat, want bij stijgen en dalen zag je gewoon de bagagebakken boven je hoofd bijna naar beneden komen
Ik kan mijn foto's pas vrijdag ophalen dus moet nog ff w88 helaas...