Daar ben ik weer , terug uit Sharm El Sheikh , Egypte

Ben heerlijk bruin , heb het geweldig gehad *HEB MET EEN DOLFIJN GEDOKEN* , heb haaien gezien , heb vanalles gedaan .....
Ben vannacht om 04.00 op Schiphol geland nadat ik 2 weken op duikvakantie was , heb vannacht maar 5 uurtjes geslapen , en ben vanmiddag meteen naar Splash gegaan !
Splash staat nu eindelijk in zijn nieuwe stal , een lekkere grote , toen ik hem riep keek hij niet op of om , meneer had eten

Mn instructrice heeft Splash 3x 's avonds in de week gereden nadat ie hele dagen buiten heeft gestaan , dus Splash heeft ook lekker vakantie gehad , ze had hem zelfs voor me gewassen ... jee ik heb weer een wit paard

Splash daarna uit stal gehaald , ben hem gaan poetsen en toen kreeg ik toch heel veel liefdevolle knuffels , hij had me toch wel stiekum een beetje boel gemist

Veel mensen later op stal om ons heen , iedereen wou weten hoe het was , Splash houdt totaal niet van veel mensen om zich heen en drukte , en dat moest ie me even laten weten , na liefdevol mn hand te likken zette hij zijn tandjes er even in... jep... een blauwe plek

Bokt... kijk maar uit ! Ik ben er weer