Ik ben naar Zuid-Frankrijk geweest aan de middelandse zee.
Ben eerst naar de camping Serignan Plage geweest. Camping met strand, zwembad en dorpje, echt ontzetten groot, maar echt helemaal geweldig.
(de foto's zijn heel slecht want ik moest ze verkleinen)Dit heeft mijn broertje op het strand gemaakt:
Verder was het uitgaan ook heel erg leuk op de camping. Na een paar dagen had ik een Zwitsterse vriend. Die heb ik ontmoed bij het romeinse zwembad. Echt zoooo'n lieve jongen. De vader van een vriendin van mij heeft een foto van ons gemaakt, maar die krijg ik nog.
Foto's van het romeinse zwembad:
dit ben ik

Mijn vader in het hele grote bubbelbad:
ik weer

foto van het bubbelbad veraf:
Er waren in dat bad echt zulke relaxe stoelen

En natuurlijk ging ik ook paardrijden!!

Ik had echt een ontdeugende knol joh. Ze vroegen wie er al kon rijden. Nouw dat beest kroste gewoon langs de anderen heen hahaha....was wel lachen. (let niet op mijn domme kop!!

Mijn broertje doet aan golfen, dus er moest ook gegolft worden:
Ook zijin we naar het stadje Carcasonne geweest:
........en daar liep een vrouw met een uil. Ik pak gelijk de digi en schiet een paar plaatjes. Gelijk alle voorbijgangers volgen me
Het was ook super lekker weer.
Na 2 weken zijn we naar vaison la romeine gegaan. Daar hebbenm we nog ruim een week gestaan. Daar was echt helemaal niks te beleven

Dat was het wel zo'n beetje.

Kep natuurlijk wel veel meer beleeft hoor...maar om dat nouw allemaal op te schrijven (lang verhaal en dat interesseerd jullie toch niet