Harstikke leuk en aardig met die polsbandjes en dat bewaken, maar wat waren die bewakers kinderachtig zeg

Op de vijfde dag hielden twee van ons vijf over elf een gilwedstrijd. Ja oke, misschien niet zo'n goed idee aangezien het na elven stil moet zijn maar die bewakers behandelden ons als criminelen. Hij ging achter een van de gillers staan, ging met zijn knie in zijn rug porren(hij zat, het was vrij hard. Hij zou nog van zijn stoel flikkeren en er stond nog en fakkel naast ook.) en begon te schreeuwen.. Hij zou ons wel even van de camping afgooien..

Uiteindelijk mochten we blijven, we kregen een waarschuwing (die je ook behoort te krijgen de eerste keer voor zoiets onbenulligs, zeiden ze bij de receptie) maar wat was dat een l*l van een bewaker zeg. Dat hij die bewakingshond er nog niet bij ging halen.. (ja, ze lopen daar ook stug met honden

En op de laatste dag lagen we met z'n allen al vrij vroeg in een tent, de ander hadden we alvast afgebroken. Komt er opeens zo'n bewakers binnenstampen voor bandjescontrole. Niet aankloppen, aankondigen ofzo maar gewoon zo naar binnen.. Nou fijn, geluk dat we ons net ervoor hadden omgekleed, we hadden ook naakt ofzo kunnen zijn. Vrij asociaal weer

Ik ben dus niet echt tevreden met de camping, de meeste lui waren gewoon onvriendelijk tegen ons. Vraag je vriendelijk wat, antwoorden ze bot. In de campingsupermarkt stond je zo een dikke vijf minuten te wachten voordat je geholpen werd (en ze zien je wel!)
Imo werd je gewoon respectloos behandeld, alsof we allemaal stuk voor stuk criminelen zijn. Hier en daar zit een rotte appel die de sfeer verpest, maar wat ons en toch vele met ons betreft zijn wij harstikke redelijke mensen waar echt wel mee gepraat kan worden. Maarja, de bewaking blijft onvriendelijk doen en als het ze niet zint schreeuwen ze wel even.
We hebben geen zevenhongerd euro liggen betalen om twee weken zo behandeld te worden

En wij zijn niet de enige die er zo over denken. Toen op maandag het luchtalarm ging (test) riepen mensen "Oke, nu in rijen van drie!" en "Nu worden we afgespoeld jongens!"
Maar goed, heel verhaal over de aso lui van camping de Duinhoeve. Hoe was de vakantie opzich dan? Kon ook beter

Ik heb weinig last gehad van heimwee, gelukkig, was bang dat ik het erg veel zou hebben. Het weer zat ook behoorlijk mee

Een dagje naar Neeltje Jans geweest. Het museum zelf vond ik niet veel aan, de waterglijbaan en de walvisexpo waren wel leuk. De orkaanmachine was niet leuk, voornamelijk omdat de lucht die werd geblazen erg warm was en we hadden verwacht dat we ons om de railing moesten knuppen om op je plek te blijven

Mijn geliefde tasje heeft de vakantie niet overleefd

Wat nog meer te vertellen? Nou ja, de buren. De eerste week hadden we een hele groep duitsers naast ons zie veel herrie maakten en voor de rest was er nooit iemand. De twee week kregen we allerlei 'boeren' als buren en dat was erg leuk

Zo, al een heel verhaal

Je mag het lezen, of niet. Ik wou het gewoon even kwijt

Ik ga iig nooit meer naar die camping en ik raad het ook iedereen af! Tis gewoon niet leuk