Morgenochtend (24/7/2004) Zit ik lekker om 10:05 uur in het vliegtuig naar Turkije!! Ben waarschijnlijk niet een van de weinigen! Hwahwa.. Wou het gewoon even melden!! Ik ga trouwens naar Içmeler, vlak naast Marmaris! En heb er echt zin in om weg te zijn uit Nederland met z'n OF erge Hondenweer OF met Klotsie-Klotsie Benauwd "zomer"weer!!
Iemand toevallig nog op deze late avond ervaringen met Onur Air?! Is een Turkse Charter Maatschappij, en ben erg benieuwd. Wij vlogen BIJNA altijd met Nederlandse maatschappijen, en dan zit er toch iets tussen je oren dat buitenlandse maatschappijen *slecht* zijn.
In ieder geval, Iedereen fijne vakantie in Nederland of Buitenland, Rust uit allemaal En ik hoop op lekker weer!!
Güle Güle!!
o0Steffie0o
Geplaatst: 24-07-04 12:15
Heel erg veel plezier daar (al ben je waarschijnlijk allang weg ), familieleden die naar turkije zijn geweest waren over sommige turkse maatschappijen niet heel erg tevreden maar er zaten ook weer hele goede tussen dus daar moet je maar net geluk mee hebben.
SnelleMarz
Geplaatst: 24-07-04 12:33
Veel plezier, en we wachten geduldig tot je terug bent op foto's
Soraya
Geplaatst: 24-07-04 13:38
Turkije is meer in trek dan Spanje hoor. Waar ik zat dit jaar aan de Costa was het bijna helemaal leeg. Voor 500 euro heb je al all incl. in Turkije
skipperfan
Geplaatst: 25-07-04 00:04
Ik ben nog nooit in Turkije geweest, dus kan niet echt stemmen in de poll Daarentegen ben ik al heel vaak in Spanje geweest Turkije trok me eigelijk helemaal niet zo aan, maar de laatste tijd hoor je er echt veel meer mensen over.