Hier deel 2!

Woensdag hebben we een 3-lande-cruise gemaakt. Je ging met een boot 3 eilanden langs. Hier zaten we op de boot:

We werden op de boot ook nog vermaakt door een leuk bandje.

Het eerste eiland waar we kwamen ben ik eigenlijk de naam van vergeten.

Was best een mooi eiland, we bleven er alleen maar 3 kwartier, maar echt veel was er ook niet te halen, bijna alleen terrasjes enzo..
Hier stonden we te luisteren naar een uitleg over het eiland. Die muur die je op de achtergrond ziet is een vakantiehuis van een gezin met 5 gezinsleden, en het is echt zoooo'n groot huis.

Hier een stukje van de haven van het eiland:

Hier staan mijn vader en ik voor de boot waarmee we de cruise hadden. Net voordat we weer verder gingen naar het volgende eiland.

Op het tweede eiland hadden we een lunch. Een vis-BBQ. Ik lust geen vis dus ik heb alleen sla gegeten.

Ook weer gezellig met het bandje!

Hier zit ik op het muurtje van een huisje langs het restaurant.

Hier konden we (eindelijk

Toen we weer weg gingen met de boot werden we uitgezwaaid door een groepje mensen wat volgens mij een feestje had.

Ze zongen zelfs voor ons.

Het laatste eiland was Lopud, echt een heel mooi eiland! Daar hadden we gelukkig ook een paar uur.

Hier ik met mijn vader toen we even een stukje waren gaan lopen. Ik lijk hier wel heel erg dun

Daarna zijn we lekker op het strand gaan liggen. (Lekker zandstrand!!! Dat zie je maar weinig in Kroatië, bijna alles is rotsen.)
Hier ging ik net de zee in, je ziet mij heel ver weg.

De rest komt in Deel 3!