We hadden ook een erg leuke groep, met zn 11en.
En de ponys worden er heel erg goed verzorgd

Ze hebben bijv ook allemaal een gelpad onder hun zadel (en natuurlijk ook gewoon sjabrakje hoor

Ik reed op Abdullah, een hele lieve rustige arabier. Eerst reed ik op Ed maar mijn vriendin en ik hadden van pony geruilt, beviel ons prima

Dit is Ed:

Ik met Ed:

Samen met 5 anderen sliep ik op de 'zolder', en er waren ook nog 2 caravans waar elk 3 kinderen in sliepen. UItzicht vanaf de buitentrap van die zolder:

Ik sliep rechtsonder:

De veulens en merries in de bak, achterste paard = geloof ik Lysander, linker merrie = Trisja met haar veulen Parchival, en het andere (grotere) veulen = Scarlet.

1 v/d hondjes, dit is Niles:

En nu de liefste

Met een groepje in de bak, het was al avond en dat was de enige plek waar nog zon was

Ik met Abdullah, de pony waarop ik dus reed. En ja hij is luchtzuiger vandaar die band. En het waaide

Paar ponys in de wei (vlnr Jodocus, Duncan en Woody)

Ik die een foto van iemand anders maakt

De ezel, Amanda

Bij de veulens in de wei:

Met zn allen zonder zadel in de bak

Ik op Abdullah

Wat ziet hij er lekker actief uit he

Toen het wat minder goed weer was konden we niet zo'n lange buitenrit maken, dus mochten we 's middags nog een spring of dressuurles. Ik koos voor springen, maar op Abdullah scheen dat geen goed idee te zijn, dus mocht ik op Sans Souchi, roepnaam gewoon Soes

Heel leuk paard, een Holsteiner merrie, staat te koop

We hadden trouwens niet hoog gesprongen helaas, want al gauw begon het behoorlijk te onweren en te regenen

Hmm dat waren wel veel fotos he