Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Qerty schreef:Ik heb er toen wel zo'n website opgezet omdat ik er bij Turkish Airlines niet uit kwam waar ik mijn claim moest indienen. Hoewel het best zonde geld is ben ik toch blij dat ik het gedaan heb, want er zijn meer dan 10 mails / brieven uitgegaan vanuit dat bedrijf voor er werd betaald. Ik ken mezelf goed genoeg en weet dat ik het zelf allang al zou hebben opgegeven.
Je kan in ieder geval via die sites kosteloos even checken of je recht hebt op een claim. Mijn zusje had 3 weken geleden 24u vertraging met Air India, vanuit Delhi naar Schiphol, maar helaas geen recht op vergoeding.
germie schreef:Qerty schreef:Ik heb er toen wel zo'n website opgezet omdat ik er bij Turkish Airlines niet uit kwam waar ik mijn claim moest indienen. Hoewel het best zonde geld is ben ik toch blij dat ik het gedaan heb, want er zijn meer dan 10 mails / brieven uitgegaan vanuit dat bedrijf voor er werd betaald. Ik ken mezelf goed genoeg en weet dat ik het zelf allang al zou hebben opgegeven.
Je kan in ieder geval via die sites kosteloos even checken of je recht hebt op een claim. Mijn zusje had 3 weken geleden 24u vertraging met Air India, vanuit Delhi naar Schiphol, maar helaas geen recht op vergoeding.
En waarom had ze dan geen recht op vergoeding? In mijn geval werd er letterlijk gezegd dat we niet op tijd konden vertrekken omdat de vlucht uit Dehli niet op tijd was geland. Dit is inderdaad het geval sinds het begin van de oorlog, maar ze hebben inmiddels de vertrektijd vanuit Dehli aangepast en nog was het vliegtuig te laat (zo ook op onze terugweg). Dus is oorlog geen argument meer. Zeker niet omdat ik ze 2 keer gebeld heb met de vraag of ze ons niet alvast op voorhand op een vlucht later konden zetten. Dat wilden ze niet, dan moesten wij betalen, want er zou niets aan de hand zijn. Nu waren we dus flink te laat, en moesten zelfs nog een vlucht langer wachten.