London Zoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sanso

London Zoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:16

Aanstaande zomer hebben we een citytrip naar Londen gepland staan omdat we daar een concert gaan bezoeken. In totaal gaan we 5 dagen.

Is London Zoo een toffe dierentuin om te bezoeken? We hebben maar beperkt de tijd omdat we 5 dagen hebben dus we moeten afwegen wat we wel/niet gaan zien en meepakken.

Gigixponys

Re: London Zoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:30

Bij mij is het al meer dan 10 jaar geleden, maar vond het wel iets hebben. Het is wel een heel kleine zoo. Vergelijkbaar met Zoo Antwerpen qua grootte. Maar wel gezellig om even uit de drukte van de stad weg te zijn. Het park er rond is ook wel mooi.

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Het is een aardige, kleine direrntuin - maar schrikbarend duur. Een volwassenen entreekaartje is iets van 30 pond.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

In mijn opinie na paar maanden daar om de hoek wonen nee heel klein duur en niet meest diervriendelijke.

Skygarden bezoeken bijvoorbeeld(wel reserveren) is veel leuker i3ts qua uitzicht (durf zelf niet in het reuzenrad dus dit was goed alternatief) of met de trein naar Brighton voor een dagje ook. Royal Observatory bezoeken in combi met boottochtje over de Thames.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Voor mij is het al een tijd geleden, maar ik vond het echt tegenvallen. Klein, de verblijven waren niet echt diervriendelijk.