Waar gaan single 30+ers op stap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Waar gaan single 30+ers op stap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 20:24

Ja misschien een super domme vraag maar ik kom net uit een 9 jarige relatie en ben de afgelopen 10 jaar niet echt op stap geweest. Eerlijk gezegd ben ik nooit zon feestbeest geweest maar ik wil wat inhalen zegmaar :')

Alleen, al mijn vriendinnen hebben (jonge) kinderen en een partner, dus heb ik niet echt like minded mensen om mee te gaan. Daarbij vind ik het wel een stap om helemaal alleen te gaan haha

Ik hou niet van techno/dance/house dus dat soort feestjes vallen af en laten we eerlijk zijn; van die feestjes die pas om 01.00 beginnen, mij niet bellen _/-\o_

Hoe wat waar begin ik en vind ik leuke feestjes etc met like minded people die een beetje in mijn leeftijds categorie passen?

Oh ik zit in Zuid Limburg mocht dat verschil maken haha

BarbaLala

Re: Waar gaan single 30+ers op stap?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:10

Welkom in het vrijgezelle leven :D

Ik ga tegenwoordig in mijn eentje stappen. Was voor mij een hele stap (love doordspeling) maar ik merk dat ik me prima vermaak alleen. Kom altijd wel bekenden tegen en daarbuiten ook genoeg aanspraak.
Natuurlijk zou ik ook graag een vriendin of meerdere vriendinnen willen hebben die uitgaan, dat blijft het gezelligste, maar die heb ik helaas ook niet.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:09

Misschien is dit een laagdrempelige stap om te beginnen? Mijn ervaring is dat het op feesten makkelijk is contact te krijgen waar je ook weer niet aan vast zit. Gewoon voor een gezellige sfeer een groepje mensen aanspreken.
En vrienden van mij zijn een keer naar zo’n feest geweest en waren geloof ik best positief

https://vroegpieken.com/event/9-mei-maastricht/