Iemand binnenkort naar Efteling? Of Efteling stikkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zelda_Link

Iemand binnenkort naar Efteling? Of Efteling stikkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 07:56

Lieve Bokkers,

Is er toevallig iemand die ergens in de komende twee weken naar de Efteling gaat en mij zou willen helpen?

Ik ben op zoek naar stikkers van de Efteling. Dus niet 'gewoon sprookjes', maar echt van de Efteling. Denk aan Pardoes, Jokie en Jet, andere figuren, attracties etc.
Op Marktplaats kwam ik iemand uit Rotterdam, tegen, maar dat contact ging erg raar dus durf ik niet aan.

Is er toevallig een Bokker die binnenkort naar de Efteling gaat en in de winkeltjes wil kijken of ze en doeboek met stikkers of losse stikkervellen verkopen? En deze dan op wil opsturen? O:) (Uiteraaaaard vergoed ik de kosten! Dat spreekt voor zich!)

Het gaat om stikkers voor een kleuter, dus echt van de figuren/attracties en niet bijvoorbeeld van het Efteling-hotel :+

Zelf woon ik in het noorden van het land, dus kan niet 'eventjes' langs om te gaan kijken voor enkel stikkers, helaas haha. := Dus ik dacht: wie weet is er een lieve Bokker die toevallig binnenkort gaat. Ik heb de stikkers (mocht het lukken) 10 april nodig.

Mocht je een doeboek van de Efteling hebben waar je kind ooit wel dingen in gemaakt heeft, maar de stikkers voor een deel nog in zitten, is dat ook welkom :D

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

mriek1990

Re: Iemand binnenkort naar Efteling? Of Efteling stikkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:07

Had je al op Vinted gekeken? Als je daar zoekt op Efteling stickers krijg je best veel advertenties. :)

Succes met je zoektocht!

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:14

mriek1990 schreef:
Had je al op Vinted gekeken? Als je daar zoekt op Efteling stickers krijg je best veel advertenties. :)

Succes met je zoektocht!

Nee, ik heb geen Vinted := Werkt dat een beetje net zo als marktplaats? Ik dacht dat je bij Vinted alleen kleding kon (ver)kopen. Heel erg bedankt voor de tip!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:57

Zelda_Link schreef:
mriek1990 schreef:

Succes met je zoektocht!

Nee, ik heb geen Vinted := Werkt dat een beetje net zo als marktplaats? Ik dacht dat je bij Vinted alleen kleding kon (ver)kopen. Heel erg bedankt voor de tip!

Op Vinted wordt vanalles aangeboden. Dit is ook goed mogelijk. Op Marktplaats kom ik ook stickerboeken van de Efteling tegen.
Kleine tip: Je krijgt misschien meer hits als je op stickers zoekt, met ck ipv kk :)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Ik ga geregeld naar de efteling. Dus als ik iets kan doen voor je

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Wil wel even een blik werpen voor je maandag. Heb abo dus ben er regelmatig.