Is er toevallig iemand die ergens in de komende twee weken naar de Efteling gaat en mij zou willen helpen?
Ik ben op zoek naar stikkers van de Efteling. Dus niet 'gewoon sprookjes', maar echt van de Efteling. Denk aan Pardoes, Jokie en Jet, andere figuren, attracties etc.
Op Marktplaats kwam ik iemand uit Rotterdam, tegen, maar dat contact ging erg raar dus durf ik niet aan.
Is er toevallig een Bokker die binnenkort naar de Efteling gaat en in de winkeltjes wil kijken of ze en doeboek met stikkers of losse stikkervellen verkopen? En deze dan op wil opsturen?
(Uiteraaaaard vergoed ik de kosten! Dat spreekt voor zich!) Het gaat om stikkers voor een kleuter, dus echt van de figuren/attracties en niet bijvoorbeeld van het Efteling-hotel
Zelf woon ik in het noorden van het land, dus kan niet 'eventjes' langs om te gaan kijken voor enkel stikkers, helaas haha.
Dus ik dacht: wie weet is er een lieve Bokker die toevallig binnenkort gaat. Ik heb de stikkers (mocht het lukken) 10 april nodig. Mocht je een doeboek van de Efteling hebben waar je kind ooit wel dingen in gemaakt heeft, maar de stikkers voor een deel nog in zitten, is dat ook welkom
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!