Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TamaraFloor schreef:Ja ik had het al helemaal bedacht en een reis uitgezocht enz. Tot ik ging opzoeken hoe lang het vliegen was...
En ook nog in de nacht. Dat sloopt mij al laat staan voor mijn vader van 74.
Wat ik tot nu toe zie zijn het in Thailand ook weer grote afstanden.
Zat ook nog te denken aan een cruise maar is vrij prijzig. En druk aan boord denk ik.
Ook wil ik dan wel een lekker bedje op het dek. Dat lijkt mij onmogelijk met zoveel mensen op 1 boot.
TamaraFloor schreef:Ja ik had het al helemaal bedacht en een reis uitgezocht enz. Tot ik ging opzoeken hoe lang het vliegen was...
Zat ook nog te denken aan een cruise maar is vrij prijzig. En druk aan boord denk ik.
Ook wil ik dan wel een lekker bedje op het dek. Dat lijkt mij onmogelijk met zoveel mensen op 1 boot.
Sakura789 schreef:Met mijn vader ben ik naar Georgie geweest, dat was heel bijzonder. Het reisgezelschap was ook heel erg leuk! Kleine groep met verschillende en leuke mensen, het was kleinschalig. Eventueel ook te combineren met Armenie.
1810naomi schreef:Misschien is Zuid-Afrika een optie? Rechtstreekse vlucht is +/- 11 uur, dus niet onder de 10 maar gelukkig ook niet 16 uur zoals naar Bali. Groepsreizen zijn daar ook mogelijk en er is veel te doen en te zien.
Mijn zusje is met een groepsreis van TUI geweest en was daar heel enthousiast over. Wij hebben het zelf gedaan met auto via Riksja. Denk dat Zuid-Afrika redelijk overeenkomt met de reis die jullie in Tanzania zouden maken? TamaraFloor schreef:Ja ik had het al helemaal bedacht en een reis uitgezocht enz. Tot ik ging opzoeken hoe lang het vliegen was...