Sardinie in mei, aanraders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Sardinie in mei, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-26 21:30

Wij zitten te kijken om in mei 2 weken naar Sardinië te gaan, met dochter van 9 jaar. We zoeken vooral een regio met wat afwisseling, strand (dolfijnen excursies), natuur/wandelen, een leuk oud dorpje/cultuur, keertje paardrijden? Ik las wat over wilde paarden? Welke plaatsen zijn leuk? Liefst hebben we een huisje met zwembad erbij (in de hoop dat het warm genoeg is), op 2 locaties.
Wie is er wel eens geweest en heeft aanraders?

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 21:36

Ja super. Paardrijden ook aan te raden
Heerlijk wandelen
Palau is erg leuk ,maar zoveel leuks daar
Algehero, la maddalena

Qimm

Re: Sardinie in mei, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 22:58

Wij zaten in Arbatax, leuke uitstapjes waren de Marmuri grot, een dagje met de katamaran naar La Maddalena (maar dat was wel heul vroeg opstaan) en een jeeptour in de bergen vlak bij Arbatax.
Als je het leuk vind mag je me wel een privebericht sturen dan deel ik de polarsteps met jou :)

germie

Re: Sardinie in mei, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 09:39

Ja, grotduiken :D

Huur in ieder geval een auto. Het voelt echter niet als een eiland aan, is te groot. Maar zonder auto kom je nergens.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-26 10:07

Het is inderdaad enorm, en de infrastructuur kent (vrijwel) geen snelwegen. Auto gaat onmisbaar zijn!

Overigens zaten wij hier via Eliza was here, leuke, niet al te grote locatie met zwembad, op loopafstand van vele eettentjes en een lekker bakkerijtje in dezelfde straat. Het fijne met Eliza is dat je dan ook een auto klaar hebt staan bij het vliegveld