Light Nights of Light Safari?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prima2Donna

Light Nights of Light Safari?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-26 12:39

Ik zit naar deze activiteiten te kijken om met mijn vriend samen te doen. Anderhalf jaar geleden hebben we eenzelfde soort lichtbeelden wandelroute gedaan in Italië en dat vonden we gaaf (al was dat niet in een dierentuin). Ik ben alleen benieuwd naar wat nu precies de verschillen zijn tussen Light Nights in Ouwehands Dierenpark en Light Safari bij Beekse Bergen. Zijn er bokkers die beide hebben gedaan toevallig? Of één van de twee en er iets positiefs of negatiefs over wil zeggen :D

Fientj

Re: Light Nights of Light Safari?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 13:34

Ouwehands is voor mij iets langer geleden (denk 3 jaar). Dat was toen veel kleiner als dat de show in Beeksebergen.

Beeksebergen is een route waar je iets meer dan een uur over wandelt echt helemaal vol met die lichtbeelden plus 2 a 3 nacht verblijven.

Ouwehands was 10 a 12 wat grotere lichtbeelden. Maar goed dat kan veranderd zijn ondertussen.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 13:36

Afgelopen oud/nieuw hebben wij een paar overnachtingen gehad bij Beekse bergen en Uiteraard hebben we ook de Light Safari gelopen.

Ik vond hem echt heel gaaf! en al heb ik geen vergelijkingmateriaal.
De route is ongeveer 1,8 kilometer is helemaal verlicht is met een verhaal van het ontstaan van de aarde tot aan nu.
Hieronder nog wat foto’s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Olle op 19-01-26 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 13:36

Ik ben 1 januari naar de beekse bergen gegaan en het is in 1 woord, echt geweldig!

heerlijk om doorheen te lopen. komt ook langs allemaal eet en drink gelegenheden, de route is echt prachtig.

ik raad het echt iedereen aan!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 13:39

Oh bedankt, ik ga de light safari dan boeken. :D Wij zijn een aantal keer bij die in Ouwehand geweest, geweldig. <3

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-26 20:33

Zijn er nog meer ervaringen met Light Nights? Beekse Bergen is een stuk verder voor ons dus daar hangt het ook een beetje vanaf.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 21:21

Wij zijn 2 jaar geleden in Ouwehands dierenpark geweest, in de middag al het park in omdat we graag de panda’s ook wilden zien, vonden de route erg mooi en er was ook nog wat ander entertainment.
Vorig jaar waren we een paar dagen in november in de Beekse Bergen, toen waren ze nog aan het opbouwen. We hebben het dus niet af en aan gezien, qua type figuren zeker vergelijkbaar en ik had niet het idee dat er veel meer stond.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 22:33

Ouwehands is ook leuk, naar ik vond Beekse Bergen beter.

Ouwehands heeft wel een vernieuwde route en thema als vorig jaar en hij is echt de moeite wel waard helemaal als je een combi ticket doet met overdag de dierentuin.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 22:39

Wij zijn een paar dagen geleden in Ouwehand geweest. Was op zich wel mooi hoor, maar als ik de foto's hierboven zie denk ik dat de safari net iets uitgebreider is.