Alleen naar een all inclusive resort?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Alleen naar een all inclusive resort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 12:17

Hoi bokkers,

Ik ben toen aan een relaxvakantie :D
Vorig jaar ben ik met mijn zusje voor het eerst naar een all inclusive geweest, Blue Lagoon Village op Kos. Dit beviel super!

Nu wil ik dit jaar in m’n eentje op vakantie. Ik kan me niet herinneren dat ik vorig jaar solo-reizigers heb gezien op dat resort… Is het wel gebruikelijk om in je eentje naar een all inclusive te gaan? :') Ik ben wel alleen naar London, Edinburgh en Fins Lapland geweest, dat beviel goed.

Jullie nog tips voor een leuke all inclusive die een beetje geschikt is voor een vrouw alleen? Of eventuele andere relaxvakanties? Ik wil graag in Europa blijven. (Liefst Griekenland of Canarische Eilanden).

Groetjes :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Alleen naar een all inclusive resort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:21

Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria <3
Ontzettend fijn en met een uitgebreide spa. Er zal ook echt niemand vreemd opkijken wanneer je alleen bent.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:26

Ik ben toen in hurghada, Egypte geweest alleen en hetop het resort was personeel enorm vriendelijk en wisten dat ik alleen was. Iedere dag checkte meerdere van het personeel in om even te kijken hoe het was. Ook in Spanje geweest en daar totaal niks van bovenstaande meegemaakt. Nou had ik ook wel een heel slecht hotel in Spanje maar ik geniet juist meer van vakantie alleen :+
Als ik naar de winkel wil geen tijd of rekening of iets ik doe lekker alles wat ik zelf wil. :o
Zou lekker gaan en genieten:D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:28

Cayenne schreef:
Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria <3
Ontzettend fijn en met een uitgebreide spa. Er zal ook echt niemand vreemd opkijken wanneer je alleen bent.

Eens. Is alleen geen All inclusive maar dat mag de pret niet drukken. Geweldig hotel, vooral de upgrade.

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:32

Ik kijk eerlijk gezegd ook nooit om me heen wie er met wie is....Zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen? Alleen de lastige mensen vallen op... Die hun borden vol laden en vervolgens niet op eten of kinderen die de boel bij elkaar schreeuwen..

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 12:41

Dat ‘unique’ concept bij Lopesan Costa Meloneras ziet er inderdaad goed uit zeg… (denk dat je dat bedoelt met upgrade?) Die gaat op de favorietenlijst!

Helaas inderdaad geen all inclusive… Dus drankjes en lunch dan bijkopen. Daar kom ik vast wel overheen :P

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:43

The Three Corners Rihanna in El Gouna
Niet in Europa maar in Egypte.

Heel veel mensen alleen daar.
Als ik ooit eens in mijn eentje weg wil zal dat een prima bestemming zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:46

nienke555 schreef:
Dat ‘unique’ concept bij Lopesan Costa Meloneras ziet er inderdaad goed uit zeg… (denk dat je dat bedoelt met upgrade?) Die gaat op de favorietenlijst!

Helaas inderdaad geen all inclusive… Dus drankjes en lunch dan bijkopen. Daar kom ik vast wel overheen :P

Klopt. Ik kwam even niet op het woord. Unique inderdaad. En als je een creditcard hebt voelt het als een all inclusive want je kan al je drankjes op je kamernummer laten zetten dan door je bandje te scannen. Rekening volgt achteraf.

Spa is tof, zwembaden ook. Strand dichtbij. Boulevard is leuk. Ja top daar.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:47

Ik ga eigenlijk elk jaar een weekje all in naar Egypte als het in de planning en financiën past. Heerlijk, even lekker opladen en nergens om hoeven denken. Mensen vinden het vaak wel een beetje raar als je alleen bent, maar hey, wat je vindt mag je houden zeg ik altijd maar. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:49

Suzanne F. schreef:
nienke555 schreef:

Klopt. Ik kwam even niet op het woord. Unique inderdaad. En als je een creditcard hebt voelt het als een all inclusive want je kan al je drankjes op je kamernummer laten zetten dan door je bandje te scannen. Rekening volgt achteraf.

Spa is tof, zwembaden ook. Strand dichtbij. Boulevard is leuk. Ja top daar.

Wij hadden idd ook het Unique pakket! Het voelt ook echt als all-inclusive.
En de locatie is echt top. Op het resort is ook van alles te doen en via hen kun je eventuele excursies boeken.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 12:53

Wat ik me nog wel afvraag… hoe doe je dat met je spulletjes als je op een stoel ligt en dan een drankje gaat halen? Mobiel, boek, handdoek mee? Of handdoek en boek laten liggen en mobiel mee in tasje? :') En tijdens het zwemmen? Of mobiel op de kamer… lastig :')

Ik heb een creditcard inderdaad! Later afrekenen is wel makkelijk dan ja!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:58

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd laat liggen, geen probleem. Telefoon neem ik wel altijd mee op sjouw als ik drinken ga halen maar over het algemeen is er veel sociale controle en houdt het personeel ook een extra oogje in het zeil als je alleen bent.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 12:59

nienke555 schreef:
Wat ik me nog wel afvraag… hoe doe je dat met je spulletjes als je op een stoel ligt en dan een drankje gaat halen? Mobiel, boek, handdoek mee? Of handdoek en boek laten liggen en mobiel mee in tasje? :') En tijdens het zwemmen? Of mobiel op de kamer… lastig :')

Bij de Unique komen ze je bestelling opnemen aan het zwembad maar je kan gerust even weg hoor. Ik liet mijn mobiel, boek en handdoek gewoon bij het bedje als ik ging zwemmen. Mobiel ergens onderin een tas onder allerlei spullen en onder een handdoek en onder het tafeltje of bedje. Handdoek liet ik op het bedje liggen voor die korte tijd. Als ik iets ging eten op het terras had ik mijn mobiel wel mee en een zonnebril. In een klein tasje. En deed ik een strandjurkje/overgooier over mijn bikini aan.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:08

nienke555 schreef:

Als mensen met z'n 2e zijn gaan ze vaak ook tegelijk zwemmen. Die laten de mobiel ook gewoon in de tas.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:10

Ik ben in september vorig jaar naar Kreta geweest naar een schitterend all in resort. Creta Maris Beach resort heet het.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:35

Mando schreef:
The Three Corners Rihanna in El Gouna
Niet in Europa maar in Egypte.

Heel veel mensen alleen daar.
Als ik ooit eens in mijn eentje weg wil zal dat een prima bestemming zijn.

Hier ben ik inderdaad ook pasgeleden in mijn eentje geweest! Het is wel een bestemming waar mensen veelal met zijn tweetjes of met het gezin naartoe gaan en ik had weinig aanspraak. Ik denk dat een all-inclusive niet de plek is om echt mensen te leren kennen. Verder een goeie vakantie gehad.

Mijn eten en drinken laat ik sowieso never nooit niet onbeheerd achter als ik in mijn eentje op pad ben.

Verder laat ik mijn spullen gewoon liggen, met uitzondering van waardevolle spullen.