Elk jaar gaan wij een weekendje weg met ons gezin, mijn ouders en broertje. Momenteel loop ik een beetje vast, of eigenlijk, door de bomen het bos niet meer zien.
Wij zoeken een huisje, met minimaal 3 slaapkamers (4 voorkeur), eigen sauna (voorkeur) en buiten zitplaats. Kindvriendelijk, natuur op loopastand, zwembad zou leuk zijn. Vakantieparken zijn zeker welkom. Medio april/mei zoeken wij momenteel.
Voorgaande jaren zijn wij naar Center Parks Huttenheugten, Landal Land van Bartje en Beekse Bergen geweest.
Wie heeft er nog een aanrader op ongeveer 2uur rijden van Groningen?
eshz
Geplaatst: 29-12-25 12:39
Waddeneilanden? Je kunt zoeken op websites als op-texel.nl, op-ameland.nl waar je ook kunt selecteren op sauna, personen, slaapkamers om veel prive verhuurde huisjes tegen te komen.
Wij zijn net terug van een weekendje Ameland met de familie. Ik weet niet wat je budget is, maar de 8 persoons luxe villa op vakantiepark Klein vaarwater voldoet denk ik aan al jouw wensen!
Landal Hellendoornse berg! Heerlijk huisje met sauna gehad! Twenhaarsveld is ook leuk, in Holten. Allebei binnen anderhalf uur van Stad.
cursebreaker
Geplaatst: 04-01-26 16:26
Ik weet niet of dat qua afstand nog te doen is, maar: Centerparcs de Eemhof, Zeewolde. Dat is een van mijn zoon zijn favoriete CP parken. Hij vind het aqua mundo bad daar echt ontzettend leuk o.a. We komen er ondertussen al jaren - ook afgewisseld met andere CP parken, maar deze blijft wel terugkeren haha. Wij hebben dan de VIP huisjes met sauna en bubbelbad voor 4p met 2 slaapkamers, maar die zijn als het goed is ook met 3 slaapkamers te krijgen.