Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Aight schreef:In 2014 heb ik via Gumtree (soort marktplaats) een advertentie geplaatst over mezelf en dat ik werk zocht. Uiteindelijk ben ik benaderd door een endurance stal en daar heb ik twee maanden met plezier gewerkt. Meer info evt. via PB. Let er zelf goed op dat je jezelf in een veilige situatie houdt
Via workaway kun je ook zoeken en reageren!
wortel115 schreef:Aight schreef:In 2014 heb ik via Gumtree (soort marktplaats) een advertentie geplaatst over mezelf en dat ik werk zocht. Uiteindelijk ben ik benaderd door een endurance stal en daar heb ik twee maanden met plezier gewerkt. Meer info evt. via PB. Let er zelf goed op dat je jezelf in een veilige situatie houdt
Gumtree staat bekend om zn vele scams. Ik zou het bij facebook groepen houden. Er zijn heel veel fb groepen voor backpackers waar werk ervaringen worden gedeeld maar ook oproepen voor werk en zelf werkgevers die zoeken.
Zonde, het gaat bij mij ook om een ervaring uit 2014 Aight schreef:In 2014 heb ik via Gumtree (soort marktplaats) een advertentie geplaatst over mezelf en dat ik werk zocht. Uiteindelijk ben ik benaderd door een endurance stal en daar heb ik twee maanden met plezier gewerkt. Meer info evt. via PB. Let er zelf goed op dat je jezelf in een veilige situatie houdt
Gumtree staat bekend om zn vele scams. Ik zou het bij facebook groepen houden. Er zijn heel veel fb groepen voor backpackers waar werk ervaringen worden gedeeld maar ook oproepen voor werk en zelf werkgevers die zoeken.
Dat wist ik nietZonde, het gaat bij mij ook om een ervaring uit 2014
) via VisitOz gewerkt. Inmiddels woon ik zelf in Queensland en tijdens onze jaarlijkse trip komen we er altijd langs, zodoende weet ik dat ze nog bestaan. Als ik op hun site kijk, zijn het dezelfde mensen dus ze zijn absoluut betrouwbaar.