Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Ja ik heb wel eens 9 paar lagen kleding over elkaar aan getrokken omdat mijn tas te dik was. Toen paste het wel
Maar zacht materiaal kan je juist wat proppen, hard niet en daar doen ze moeilijker over denk ik
dat is net waar ik bang voor ben. Als je het in een bak moet doen is er geen probleem 
Waidida schreef:Oh die zien er interessant uit! Alleen, wat als je inhoud nu naar beneden zakt, dan is die onderaan toch dikker dan 20cm? Zouden ze daar dan ook moeilijk over doen?

black_kelpie schreef:Waidida schreef:Oh die zien er interessant uit! Alleen, wat als je inhoud nu naar beneden zakt, dan is die onderaan toch dikker dan 20cm? Zouden ze daar dan ook moeilijk over doen?
Cabin Zero is Brits, ze adverteren er zelfs mee dat hun rugzakken prima binnen de afmetingen van Ryanair vallen
De 28 liter kan ook als item onder de stoel voor je.
Ik zou hem niet ramvol proppen maar het zou prima moeten kunt. Ik gebruik altijd packing cubes om alles netjes in m'n bagage te krijgen, dan zal het ook minder naar beneden zakken. De rugzakken hebben ook compressiebanden aan de zijkanten om de zooi op z'n plek te houden.
Ik vlieg over 2 weken met Ryanair en mijn Cabin Zero 44L, ben benieuwd
MonaLieske schreef:Haha ja, dat had ik duidelijker kunnen formuleren. Met niet bij de gate staan wachten, bedoelde ik ook niet bij de gate zitten wachten.