Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:Wat noem je veel geld?
Van welke luchthaven wil je vliegen en wat is de periode? Ik kijk vaak op momondo en ga dan variëren van luchthavens en data voor een goede deal
mvdende schreef:Ik kom bij bijvoorbeeld Transavia op €350 uit voor een retour Rotterdam-Rome voor 2 personen totaal. In april. Niet goedkoop, maar ook niet schreeuwend duur vind ik.
Kwa hotel vind ik rond de €450 voor 5 nachten voor 2 personen (op 1 kamer) dat is minder dan €100 per nacht.
Dan heb je vluchten + accomodatie voor +-€1000 voor 2 personen voor 4 dagen, 5 nachten.
MissCharlie schreef:Wat is je budget voor de hele reis? Dan kunnen we meedenken wat realistisch is.

Roodvos schreef:Hotels in het centrum van een grote toeristische stad zijn vaak relatief duur.
Wat je ook kan doen is een kaart opzoeken van het OV en een plek zoeken buiten het centrum maar dicht bij metro of tram.
Tja, als je €700 voor een retour vliegen voor 2 personen veel vindt kan je beter thuis blijven.
Als ik een 2e klas retour Schiphol bij de NS koop betaal ik meer per kilometer.
Binck8 schreef:mvdende schreef:Ik kom bij bijvoorbeeld Transavia op €350 uit voor een retour Rotterdam-Rome voor 2 personen totaal. In april. Niet goedkoop, maar ook niet schreeuwend duur vind ik.
Kwa hotel vind ik rond de €450 voor 5 nachten voor 2 personen (op 1 kamer) dat is minder dan €100 per nacht.
Dan heb je vluchten + accomodatie voor +-€1000 voor 2 personen voor 4 dagen, 5 nachten.
Welke vlucht is dat? Man krijgt het niet gevonden... Of is het met tussenstops?
Binck8 schreef:mvdende schreef:Ik kom bij bijvoorbeeld Transavia op €350 uit voor een retour Rotterdam-Rome voor 2 personen totaal. In april. Niet goedkoop, maar ook niet schreeuwend duur vind ik.
Welke vlucht is dat? Man krijgt het niet gevonden... Of is het met tussenstops?

Esther_r20 schreef:Je kan ook een losse vlucht boeken en voor een appartementje gaan. Wij hebben dit vorig jaar herfst gedaan en dat was een stuk voordeliger dan een hotel.