Stille werkplek + overnachting gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Stille werkplek + overnachting gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 07:34

Ik weet niet of het hier op zijn plek staat. Maar ik hoop dat jullie wat ideeën hebben.
Ik zoek een plek waar ik 's ochtends al aan kan komen om te werken in stilte, daar kan overnachten, de volgende dag door kan werken en het einde van de dag weer kan vertrekken. Dus 2 volle dagen werken + 1 overnachting. Bij voorkeur in dezelfde ruimte, dus niet in een hotel en dan werken in lobby of restaurant.
Eten is niet nodig, broodjes of iets neem ik zelf wel mee. Het gaat me er echt om dat ik even kilometers kan maken zonder afleiding.

Bij de meeste plekken en kamers is het pas eind van de middag aankomen en 's ochtends weer weg. Dan kan ik wel 2 nachten boeken, maar heb ik eigenlijk nog steeds maar 1 volle werkdag. En nog een nacht erbij wordt dan wel weer een prijzige werkplek.

Omgeving Arnhem/Apeldoorn/Zutphen. In of bij het bos heeft de voorkeur, maar andere inspirerende plek is ook prima.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 07:51

Ik kan zo niets bedenken, maar lees wel even mee :j

Edit, Google AI komt met het volgende _O-

Afbeelding

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 07:56

Geen idee of je het wat vindt, maar ik heb vorig weekend een buscampertje gehuurd en deze op een groene rustige camperplaats geparkeerd. Op deze plek hoefde ik alleen de overnachting te betalen en waren er geen vaste aankomst en vertrektijden.
De verwarming werkte meer dan goed en ik heb geslapen in het hefdak.
Omdat het buiten de drukke periode was, hoefde ik de camper pas om 19 uur terug te brengen.
Afbeelding

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:24

Daihyo schreef:
Ik weet niet of het hier op zijn plek staat. Maar ik hoop dat jullie wat ideeën hebben.
Ik zoek een plek waar ik 's ochtends al aan kan komen om te werken in stilte, daar kan overnachten, de volgende dag door kan werken en het einde van de dag weer kan vertrekken. Dus 2 volle dagen werken + 1 overnachting. Bij voorkeur in dezelfde ruimte, dus niet in een hotel en dan werken in lobby of restaurant.
Eten is niet nodig, broodjes of iets neem ik zelf wel mee. Het gaat me er echt om dat ik even kilometers kan maken zonder afleiding.

Bij de meeste plekken en kamers is het pas eind van de middag aankomen en 's ochtends weer weg. Dan kan ik wel 2 nachten boeken, maar heb ik eigenlijk nog steeds maar 1 volle werkdag. En nog een nacht erbij wordt dan wel weer een prijzige werkplek.

Omgeving Arnhem/Apeldoorn/Zutphen. In of bij het bos heeft de voorkeur, maar andere inspirerende plek is ook prima.

Het zal misschien afhankelijk zijn of het in de week is of in het weekend / tegen het weekend aan ?

Misschien is https://www.deheicohoeve.nl/ wat voor je als het mogelijk is om de afwijkende tijden te boeken.
Ze hebben huisjes , pipo wagens en glamping tenten waar je in kan verblijven.
Ze zitten aan de rand van Zutphen
Internet is aanwezig indien nodig.

Cookies

Re: Stille werkplek + overnachting gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:37

Bij veel hotels kun je late check out boeken. Misschien een Airbnb? Daar kan dat soms ook.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:45

Ik weet denk ik wel een plekje in Otterlo, in een stacaracan met prima wifi. Als ze de dag erop geen boeking heeft denk ik dat je daar wel kan blijven gedurende de dag. Ik zal later even een linkje sturen naar je.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:59

https://hoevehappiness.nl/

Bij mijn buurvrouw. Ik denk dat je daar wel een dag kunt/mag blijven doorwerken als je dat even overlegt.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:24

https://www.airbnb.com/l/t3aGsPnb

Ik ben hier wel eens geweest en vond het een heerlijke plek! De host is super toegankelijk en lief dus zou haar gewoon eens vragen of ze met je mee kan denken en je misschien een dag kan bijboeken ofzo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:03

Eenmalig?
Of vaker?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 12:18

Voorlopig eenmalig. Maar als het bevalt misschien wel 2/3x per jaar.
Dank voor de tips tot zover. Wifi is geen harde eis (wel handig). Een tafel en stoel om aan te werken + stroom voor de laptop wel.
Ik zou graag rond 10/11 uur aan willen komen en rond 4 uur de dag erna weer vertrekken.

Flowq: zo’n plek is wel precies wat ik zoek. Qua afstand wel wat verder weg.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:21

Over een goed jaar kun je bij ons terecht :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 12:25

Ir111 schreef:
Over een goed jaar kun je bij ons terecht :D

Teveel afleiding denk ik :))
Nee goeie om te onthouden.
Maar ik zoek nu iets voor oktober/november/december.

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:41

Daihyo mijn moeder verhuurt een vakantiehuisje, misschien is zoiets wat?

https://bijgea-opdeveluwe.nl/

Normaal verhuurt ze volgens mij wel alleen voor 2 nachten dus ik zou eens kunnen informeren als het je wat lijkt

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 14:49

Ik weet niet wanneer je opzoek bent?
Als je een camper wilt huren ben je hier op onze camperplaats in de kop van overijssel van harte welkom.

Wij zijn nog tot 1 november geopend.
Met douche/toilet/wifi gratis bij de prijs inbegrepen.
Je bent bij ons van 9.00 uur welkom. En nu het rustiger is mag je best tot een uur of 15.00/16.00 blijven.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:07

Je hebt in Hoenderloo prachtige plekken, via Airbnb of via Roompot (Marber Veluwe), die heeft ook mooie huisjes die hiervoor zijn ingericht.
Dit ligt precies tussen Apeldoorn en Arnhem in.

Je bent bekend in Hoenderloo, dus je weet hoe mooi het daar is :))

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 13:20

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 14:45

Op de meeste plekken zal dat wel kunnen, alleen wss overal tegen extra tarief. Niemand kan de nacht ervoor nog laten boeken door iemand anders namelijk. Tenzij de werkplek dus in een aparte ruimte is, maar dat wil je liever niet.

Het Bosstekje zou ook erg geschikt zijn en kun je ook voor een dag huren. Zit alleen zuidelijker dan de regio die je eigenlijk wil.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:27

En als je op workation Googled? Komt er dan niet iets geschikts op je pad?