Vakantiepark zanvoort/noordwijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Vakantiepark zanvoort/noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-25 09:56

Wie weet er een leuke camping tussen Zandvoort en Noordwijk.

Ik dacht zelf center parks park Zandvoort.
Ervaringen hier zijn ook welkom.

Met een zwembad en leuk voor een jongen van 10.
We willen in februari gaan.
Voor mama in de omgeving waar je een strandrit kunt maken met rustige brave paarden/galop. Dus geen race partijen.
Laatst bijgewerkt door Oscar op 05-10-25 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast van 'camping' naar 'vakantiepark'

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 10:33

Ik wist niet dat daar een camping was? Bij mijn weten is het een vakantiepark maar geen camping.
Zo ja, is ie in de winter open? En wat voor kampeermiddel heb je?

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-25 10:41

Oscar schreef:
Ik wist niet dat daar een camping was? Bij mijn weten is het een vakantiepark maar geen camping.
Zo ja, is ie in de winter open? En wat voor kampeermiddel heb je?

Ik bedoel ook eigenlijk een vakantie park. := |o

Ik kan mijn topic dus niet meer veranderen.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Camping zanvoort/noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 10:55

Ah! Mysterie opgelost :))

Ik zal de topictitel wel even voor je aanpassen :)

boedjang

Re: Vakantiepark zanvoort/noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 12:01

Ik zie dat er nog maar 1 manege in Zandvoort zit en volgens website bieden zij op het moment geen buitenritten meer aan
centrpark Zandvoort is prima overigens .
Buitenritten wellicht bij daan? https://daanshorses.nl/

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 12:18

In februari zijn de campings nog niet open in Zandvoort. Sowieso vind ik persoonlijk Zandvoort in de winter weinig aan, tenzij je zelden bij het strand/de zee komt maar vraag is of Zandvoort dan wel het leukst is. Ik weet niet of het voor een jongen van 10 leuk is.

Centerparcs us wel open en heeft een zwembad en bowlingbaan. Er zit ook een Roompot maar die heeft volgens mij geen zwembad. Al kan je altijd kijken of je een los kaartje voor het zwembad van Centerparcs kan kopen. In Noordwijk ben ik te onbekend.

Helaas zijn er een paar maneges gesloten, dus ik weet nu eigenlijk niet waar nog een strandrit kan worden gemaakt.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-25 16:39

fohadie schreef:
In februari zijn de campings nog niet open in Zandvoort. Sowieso vind ik persoonlijk Zandvoort in de winter weinig aan, tenzij je zelden bij het strand/de zee komt maar vraag is of Zandvoort dan wel het leukst is. Ik weet niet of het voor een jongen van 10 leuk is.

Centerparcs us wel open en heeft een zwembad en bowlingbaan. Er zit ook een Roompot maar die heeft volgens mij geen zwembad. Al kan je altijd kijken of je een los kaartje voor het zwembad van Centerparcs kan kopen. In Noordwijk ben ik te onbekend.

Helaas zijn er een paar maneges gesloten, dus ik weet nu eigenlijk niet waar nog een strandrit kan worden gemaakt.

Wij wonen dus in de kop van overijssel met de grens friesland/Drenthe, dus zo vaak komen we niet bij het strand. En al helemaal niet bij Zandvoort.
Wij gaan vaak naar omgeving juliadorp.

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 17:03

Ik denk dat je dan beter richting noordwijk kan zoeken naar een plek. Noordwijk/Noordwijkerhout zitten meerder maneges die ritten doen. Waarbij ze vaak door de duinen naar strand rijden. Kom zelf de groepem geregeld tegen.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:53

Zandvoort is in winter misschien niet top maar wel rustig en lekker wandelen in Amsterdamse waterleiding duinen.
Of Haarlem( musea) in genoeg te doen hoor.weet niet of je van sushi houdt maar zizo is super lekker is Zandvoort

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 23:17

De laatste jaren is Zandvoort steeds drukker in de winter.
Het echte uitgestorven gevoel is er sinds corona niet meer, nu zijn er altijd wel toeristen. Zijn ook nog meerdere strandtenten in de winter die open zijn.

Je kan de manege in Zandvoort een berichtje sturen, de site was niet altijd up to date (tot 2 jaar terug daar zelf gereden). En anders vanuit Zandvoort naar Noordwijk/Noordwijkerhout rijden is goed te doen.
Denk dat Centerparks Zandvoort voor je zoon het leukst is. In het zwembad kan je je zeker vermaken.

Amsterdamse waterleidingduinen is leuk als je herten wilt zien, zelf vind ik nationaalpark Zuid-Kennemerland (aan de andere kant van Zandvoort) mooier. Ook daar is de kans om herten te spotten en Schotse hooglanders/paarden.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 05:56

Dank jullie wel voor de tips. +:)+
Dan gaan we park Zandvoort boeken.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 06:44

LisaVH96 schreef:
Ik denk dat je dan beter richting noordwijk kan zoeken naar een plek. Noordwijk/Noordwijkerhout zitten meerder maneges die ritten doen. Waarbij ze vaak door de duinen naar strand rijden. Kom zelf de groepem geregeld tegen.

Manege Bakker in Noordwijk vond ik niet echt een aanrader persoonlijk... Of het moet veranderd zijn inmiddels.

Over Daan's horses heb ik wel goede verhalen gehoord