Weekendje weg maar ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Weekendje weg maar ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-25 12:53

Rond mijn verjaardag is mijn wederhelft met een maatje op vakantie (voor ie bokt over zich heen krijgt, dit is geen probleem :D ) en dus wil ik mezelf een weekendje weg kado doen.
Het enige wat ik echt graag wil is een bad op de kamer (bubbel of in buurt van welness centrum is helemaal top) maar wat nou echt leuk zou zijn is bijv een b&b waar ze een hond(je) hebben rondlopen die ook interactie mag hebben met de gasten.

Maar bestaat zo iets ? :D
Bokt komt vaak wel op de beste plekken (of heeft die misschien wel) dus bij deze:
Wie weet waar een leuke viervoeter(s) woont die het leuk vind om gasten over de vloer te hebben :))

Goof

Re: Weekendje weg maar ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 12:56

Wat een leuke zoektocht!
Ik kan je niet helpen, maar ben benieuwd of je iets vindt.

Zoek je trouwens in Nl of ook daarbuiten?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-25 12:58

Oh dat is ook handig ja. In Nederland. In principe maakt de locatie niet uit maar midden van het land is het handigste. Maargoed ik vind alle richtingen op ook prima.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 22:38

Airbnb eens kijken misschien? Is alleen lastig filteren denk ik, maar vrienden zitten momenteel in een Airbnb in Amsterdam waar ze ook voor de kat moeten zorgen (die is deel van de advertentie). Dus iets met een hond zal er toch vast ook wel op staan. Misschien niet om er ook voor te moeten zorgen maar qua aanwezigheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 22:55

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 23:06

Is helaas niet midden in t land maar net over de grens bij Maastricht in belgie. Een super geweldige plek met een luxe tiny house met buiten een bubbelbad en sauna. En vanuit je luxe privé wellness tuin kijk je uit over verschillende weides met paardjes en 1 weide met shetlanders grenst aan je tuin poortje en kan je de wei ook in om lekker te knuffelen met ze.

Het huisje is luxe en schoon alle voorzieningen zijn er om bijvoorbeeld zelf te koken. Bed ligt heerlijk en het bubbelbad en sauna zijn geweldig in de sfeer volle tuin. Zeker in de avond met de lampjes aan echt cozy gezellig.

Ze hebben verschillende soorten “kamers” deze heet “ tussen de paarden” omgeving zelf is ook leuk en genoeg te doen!

https://www.airbnb.be/rooms/67101611668 ... gWpJwnsSzN

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 02:17

biggirl schreef:
Is helaas niet midden in t land maar net over de grens bij Maastricht in belgie. Een super geweldige plek met een luxe tiny house met buiten een bubbelbad en sauna. En vanuit je luxe privé wellness tuin kijk je uit over verschillende weides met paardjes en 1 weide met shetlanders grenst aan je tuin poortje en kan je de wei ook in om lekker te knuffelen met ze.

Het huisje is luxe en schoon alle voorzieningen zijn er om bijvoorbeeld zelf te koken. Bed ligt heerlijk en het bubbelbad en sauna zijn geweldig in de sfeer volle tuin. Zeker in de avond met de lampjes aan echt cozy gezellig.

Ze hebben verschillende soorten “kamers” deze heet “ tussen de paarden” omgeving zelf is ook leuk en genoeg te doen!

https://www.airbnb.be/rooms/67101611668 ... gWpJwnsSzN

Ik ken deze locatie niet maar de omgeving hier wel goed, en het is daar zo mooi... En Maastricht is ook een hele leuke stad. :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 04:44

Geen b&b, maar hotel de cantharel in Apeldoorn mag je hond mee en hebben op veel kamers een bad en er is een wellness.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 06:31

Ineke2 schreef:
Geen b&b, maar hotel de cantharel in Apeldoorn mag je hond mee en hebben op veel kamers een bad en er is een wellness.

Ja maarja, dan moet ze dus ook nog ergens een hond huren, maakt de zoektocht wel ingewikkeld hoor *D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 07:10

Oo joh ik dacht dat ts zelf een hond meenam. Verkeerd begrepen.

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 08:51

De sfeerhoeve in Beilen ben ik een keer geweest, ik weet niet zeker of er een hond rondliep maar wel paarden op t erf en een bad midden in de kamer, ik kan hem zeer aanraden!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 09:14

luxx schreef:
Ineke2 schreef:

Ja maarja, dan moet ze dus ook nog ergens een hond huren, maakt de zoektocht wel ingewikkeld hoor *D

Dat maakt m iets ingewikkelder inderdaad :D

Wat een leuke ideeën tot nu toe al zeg !
Die net over de grens is erg leuk zeg, voor nu iets te ver ivm werk denk ik maar wel heel leuk om eens naartoe te gaan.

WillemijnL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 09:21

Ik ga binnenkort hierheen, in ieder geval alpaca’s en ergens wordt ook een vriendelijke hond genoemd: https://dezandhoef.nl/

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 09:33

WillemijnL schreef:
Ik ga binnenkort hierheen, in ieder geval alpaca’s en ergens wordt ook een vriendelijke hond genoemd: https://dezandhoef.nl/

Ook heel erg leuk ! Helaas geen beschikbaarheid op mijn geplande datum.
Maar ook deze gaat op het lijstje :moeten we een keer heen <3

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 09:45

IHN had een vakantiehuisje en honden, net over de grens in Duitsland. Ik weet niet of ze dit nog steeds verhuurt, maar je zou haar een berichtje kunnen sturen.
Edit; te vinden nog online, Hoeve Heegen

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 12:16

Op 2,5 uur rijden vanaf Utrecht zou ik gaan naar Les Olivettes in La Roche en Ardenne. Een mega diervriendelijk hotel midden in het bos! Er is ook een paardenstal bij aanwezig. In het hotel lopen ongeveer 7 honden rond die mega vriendelijk zijn! Ook de paardenstallen zijn toegankelijk natuurlijk!
het hotel is wel iets verouderd, dus geen wellness idee maar er is wel een bad op de kamer! En verschillende openhaarden beneden!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 12:21

NZ92 schreef:
Op 2,5 uur rijden vanaf Utrecht zou ik gaan naar Les Olivettes in La Roche en Ardenne. Een mega diervriendelijk hotel midden in het bos! Er is ook een paardenstal bij aanwezig. In het hotel lopen ongeveer 7 honden rond die mega vriendelijk zijn! Ook de paardenstallen zijn toegankelijk natuurlijk!
het hotel is wel iets verouderd, dus geen wellness idee maar er is wel een bad op de kamer! En verschillende openhaarden beneden!

Wat tof ! Dit is 3 a 4 (afhankelijk van drukte) uur rijden naar mn werk op maandag ochtend dus net iets te ver. Maar wat klinkt dit ook als een pareltje. Zeker dat oude en openhaarden is echt leuk in de winter

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 14:31

Ineke2 schreef:
Oo joh ik dacht dat ts zelf een hond meenam. Verkeerd begrepen.

Sorry, ik vond mezelf erg grappig... :Y)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 14:20

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 14:40

Op de Kleijne Hei in Well, hebben ook een sauna en een hottub, en genoeg dieren (incl honden, maar ook pony's, ezels, katten, ganzen etc.) om te knuffelen.
En vanuit de hottub kijk je uit op de weilanden :)

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 18:02

Wat een leuke zoektocht. Het broertje van onze hond (Leonberger) heeft baasjes die een b&b hebben. Geen bubbels in het huisje, maar wel een hottub buiten.

https://www.hetblijhoen.com