Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Ik zou deze week met mijn vader een week gaan zeilen. We konden van familie een zeilbootje lenen. We zijn daar nu en lopen al twee dagen met dat bootje te kloten. Het ene na het andere werkt niet. En elke keer verzinnen we een oplossing en gaan er weer tegenaan om weer tegen het volgende probleem aan te lopen.
Na twee volle dagen kloten en in totaal 1,5 uur te hebben gezeild, geven we het op. Beide best wel teleurgesteld.
Maar we willen toch lekker vakantie.
We hebben besloten dat we morgen bij mijn zus een tent gaan ophalen en dat we gewoon nog lekker een paar dagen naar België of Duitsland gaan, camperen, lekker wandelen, etc.
Dus we zoeken advies voor een leuk gebied. We wandelen beide aardig, maar niet perse heel erg ver en lang. Tochten varierent van de 8-15 km Max. Beetje hoogte verschillen mag wel, maar echt bergen op hiken redden we niet.
Ik zat zelf wellicht zo rond de Eifel te denken, mijn vader had het over winterberg.
We vinden het ook wel leuk om iets anders te doen dan enkel wandelen. We vinden beide vooral historische dingen boeiend. Middeleeuwen/2de wereld oorlog, een kasteel oid. Ook een leuk stadje bezoeken vinden we leuk.
Wie heeft er leuke tips voor een camping of gebied met veelzijdige activiteiten?