Ik ga dit jaar met mijn dochter naar Horse Event. Jaren geleden met een vriendin naar het Pro weekend geweest dus ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn!
Wie gaat er nog meer en wat staat er op jouw programma? Wat wil je zeker niet missen?
Ik ga misschien de zaterdag, als mijn accreditatie erdoor komt. Er zijn wel leuke dingen die ik wil zien maar ik maak mijn programma pas als ik kan gaan.
Ik ga zondag! Normaal gaan we altijd de zaterdag maar er zal weinig verschil in zitten.
Voor de mensen die twijfelen: Ik heb nog een kaartje over voor de zondag tegen een betere prijs dan de entreeprijs
boedjang
Geplaatst: 02-09-25 14:02
Ik ga zaterdag, het is zo lekker in de buurt bij mij Emiel voest Jesse Drent Pat parelli Lammert Haanstra En verder komt er vast van alles tussendoor.
cp112
Geplaatst: 02-09-25 14:47
Beide weekenden aanwezig met onze Galloping Goop stand ik hoop tussen de bedrijven door nog wel wat mee te krijgen van wat shows. Helaas krijgen we nog maar 2 standhouder kaarten ipv 4 de voorgaande jaren dus kunnen we wat lastiger de stand uit.
Voor nu ben ik vooral blij met de weersvoorspelling
Ik ga zaterdag naar pro en parelli live! We gaan vrijdag al die kant op en verblijf met een vriendin in een b&b bijna naast de expo Ik wil graag Sara Ouwehand, Karin Leibbrandt, Jill Huijbregts en natuurlijk Pat Parelli zien. Mijn Parelli instructrice doet ook mee in een demo
Tilmar
Geplaatst: 02-09-25 16:35
Ik ga ook zaterdag! Helemaal zin in. Heb even naar het programma gekeken, maar kan amper kiezen . En ik heb ook kaartjes voor Pat Parellig, ben ik erg benieuwd naar.
Ik ben er met het Pro-weekend voor m’n werk met een stand. Hopelijk lukt het om ook een rondje te kunnen doen!
Miran
Geplaatst: Gisteren, 18:28
Ik ben er het tweede weekend op zaterdag met mijn dochter van 9. Vorig jaar ook geweest en komende dagen maar eens bekijken wat we willen zien, nu hebben we er wat meer gevoel bij
Mooblie
Geplaatst: Gisteren, 21:44
Ik ga ook, beide dagen! Heb voor mezelf een overzicht gemaakt, al vind ik Pat Parelli wel echt een hoogte punt.
En er zijn wat leuke demo's gericht op het springen. Paardlief vind het springen zo leuk dat ik me daar toch maar eens in moet gaat verdiepen
Loop vooral even langs de stand van Brooke Hospital. Er zijn allemaal hele leuke spullen te koop. De opbrengst van de verkoop is voor Brooke Hospital, voor gratis medische zorg aan de hardwerkende werkezels en - paarden in de wereld. Omdat veel paarden en ezels het niet zo goed hebben als onze paarden in Nederland.
Dus win win, jij leuke spullen en zij medische hulp.