Lowlands 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_suus19_

Lowlands 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 23:10

Hoi!

Ik heb in een opwelling een kaartje gekocht voor Lowlands. Onder het mom van; moet je toch eens meegemaakt hebben.

Ik ga met een vriendin, haar vriend en een stel wat zij kennen. Wel een beetje 5e wiel aan de wagen dus... Wat me nog een beetje extra zenuwachtig maakt.

Zijn er Bokkers met Lowlands ervaring, of die misschien zelfs dit jaar weer gaan?

Ik woon gelukkig in de buurt, 10 minuten met de auto en dan ben ik bij de pendelbussen. Dus als het niet bevalt ben ik zo weer thuis. Wel een beetje zonde van het dure kaartje dan.

Tips, trics, ervaringen? Brand los!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 13:36

Super leuk, gefeliciteerd met je kaartjes.
Op een festival gaat herl vaak ieder zijn weg ivm verschillende interesses. Het beste werkt het als ieder zijn eigen schema maakt en dan kijkt of je overlap hebt anders sta je dadelijk dingen aan te horen die niet jouw ding zijn.
Het kan prima zijn dat het stelletje niet dezelfde muzieksmaak heeft en dus ook gewoon gesplitst dingen gaan horen. Ook wil soms de een liever ver voorin staan en de ander liever wat buitenaf staan. Laat je daar niet door beperken.
Zorg dat je vantevoren tijdstippen afspreekt waar je elkaar weer treft en geniet gewoon van alles, klamp je niet teveel vast aan het „samen“.
Net zo goed maak je daar ook nieuwe vrienden :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 13:49

Ja, hier meerdere keren geweest! Lowlands is echt een leuk festival, de sfeer is altijd goed, er is altijd een leuke diversiteit aan muziek, kunst, en ander type acts aanwezig. De grootste minpunten vind ik zelf (los van de prijs en het gedoe de laatste jaren om op day one een ticket te bemachtigen, maar dat kaartje heb je al gekocht) dat het wel een heel druk festival is qua mensenmassa’s. Het terrein is ook ruim wat betreft afstanden soms flink lopen kan zijn van camping naar act 1 naar act 2 en oei dan toch weer terug naar de camping want je was iets vergeten, etc. Ik zou dan ook goed voorbereid op pad gaan met schoenen waar je comfortabel een eind op kan sjouwen, en evt een extra paar zeker als er regen is voorspeld.

Lowlands is echt heel groot en er zijn altijd meerdere dingen tegelijk te doen op het terrein. Ik zou je dus ook zeker niet laten tegenhouden om op te splitsen en alleen of met een kleiner deel van je groepje op pad te gaan om dingen te bekijken die je echt leuk vind. Maak evt vast aan de hand van het blokkenschema een programma voor elke dag voor jezelf, dan heb je altijd een idee over wat je kan gaan doen en in het moment kun je altijd zien hoe het loopt.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 13:54

Ik ga ook. 10 jaar geleden voor het laatst geweest dus ik hoop vooral me niet een oude doos te voelen. :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 09:55

Veel plezier allemaaaaaaaal!!!!! Wij gaan over een uurtje ongeveer rijden. <3 <3

_suus19_

Re: Lowlands 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 22:19

Bedankt voor jullie reacties! Mijn tas is zo goed als gepakt en ik ga morgen ochtend. Heb er wel zin in inmiddels, maar ook wel spannend.