Van der Valk of Valk Apeldoorn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zelda_Link

Van der Valk of Valk Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-25 07:14

Hallo lieve Bokkers,

Ik probeer een hotelkamer te boeken in Apeldoorn. Nu hebben ze van van der Valk de website vandervalkapeldoorn.nl

Maar er is ook een website met de naam valkhotelapeldoorn.nl

Op die laatste website zie je net als bij de eerste het plaatje van de bekende Toekan, maar verder zie ik niet echt of dit hotel van van der Valk is, of dat ze de naam hebben gepikt…

Is iemand hier bekend mee?
Is het beide van van der Valk, of is er eentje nep/misbruikt dat hotel het plaatje van de toekan?

Iemand ervaring met een van deze hotels?

Ik hoor het graag!
Alvast superbedankt voor de reacties!

Liefs, Zelda_Link

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 07:20

Beide websites die je noemt zijn beide echt Van der Valk. Alleen gaat het om 2 verschillende hotels.

Wil je bij de Cantharel boeken, het hotel langs de A1 ter hoogte van Ugchelen/afslag Hoenderloo (en waar je paard ook mee kan als je zou willen) of wil je Van der Valk Apeldoorn boeken langs de A50 bij afslag Apeldoorn?

Daar zit hem het verschil in.

Blue_flower

Re: Van der Valk of Valk Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 07:22

En bij twijfel. Je kunt ze ook bellen om te boeken.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 07:22

Beide Van der Valk :) De ene is de Cantharel, die zit direct aan het bos, de andere is de blokkendoos :+ die je langs de snelweg A50 ziet. Ik ken beide alleen van vergaderingen en eten, kan niets zeggen over de overnachtingen. Als je voor de omgeving gaat, zou ik de Cantharel pakken.

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-25 07:26

Ahh super dat het allebei Van der Valk is!!!

Het plan was die ‘Cantharel’, maar blijkbaar heb ik per ongeluk de andere gedaan := Maar dat maakt niet uit, ben blij dat het in elk geval een bestaand hotel is _O-
Ik ga nooit op vakantie, vanwege de paarden, dus heb echt totaaaaal geen ervaringen met dit soort dingen haha.

Heel erg bedankt voor jullie snelle antwoord <3

@JipLover, wat leuk dat je bij die Cantharel je paard mee kan! Goed idee voor een volgende keer!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 08:52

Zelda_Link schreef:

Het plan was die ‘Cantharel’, maar blijkbaar heb ik per ongeluk de andere gedaan := Maar dat maakt niet uit, ben blij dat het in elk geval een bestaand hotel is _O-
Ik ga nooit op vakantie, vanwege de paarden, dus heb echt totaaaaal geen ervaringen met dit soort dingen haha.

@JipLover, wat leuk dat je bij die Cantharel je paard mee kan! Goed idee voor een volgende keer!

Wees blij dat je daar nu achterkomt. Wij kwamen er achter toen ik met trailer bij de Cantharel stond en mijn partner dus bij het andere hotel :')

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-25 10:43

Autumnn schreef:
Zelda_Link schreef:

Wees blij dat je daar nu achterkomt. Wij kwamen er achter toen ik met trailer bij de Cantharel stond en mijn partner dus bij het andere hotel :')

Oeps :+

En toen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 10:46

Zelda_Link schreef:

Misschien als je van der valk belt dat je wel kunt omboeken, je zal niet de eerste zijn. Cantharel heeft een mooie bosrijke omgeving maar wel iets verder vanaf het centrum, maar veel is er toch niet in apeldoorn.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 11:25

Zelda_Link schreef:
Oeps :+

En toen?

.. toen kon hij de snelweg weer op richting de Cantharel :Y)