Zwarte Cross!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xwendydjx

Zwarte Cross!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 11:44

Op zoek naar mede zwarte cross gangers!

Wie gaat er dit jaar ook naar de zwarte cross? Voor de hoeveelste keer gaan jullie en hoeveel dagen gaan jullie?

Ik ga zelf voor de 3de keer het hele weekend met de caravan op de zwarte cross camping zelf! Dit jaar een "nieuwe" caravan dus we zijn de laatste weken druk aan het klussen om de caravan af te krijgen voor de cross. Vrijdag de laatste dingen doen en dan kunnen we volgende week er heen!

Nu ben ik benieuwd naar jullie leukste verhalen, ervaringen, tips en must haves voor tijdens het weekend.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Zwarte Cross!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 13:10

Ik heb het topic verplaatst van [LZP] leven zonder paarden, naar [BEU] Bokt erop uit, hier past hij beter.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:36

Ik ben er dit keer twee dagen donderdag en vrijdag, tenzij we nog aan heel goedkope campingkaartjes kunnen komen, dan meer om me wat meer rust te geven. Dus niet op de camping staan maar de dagen wat uitsmeren over 4 ipv 2 dagen. Maar zin in :j het idee met de bus en in de nacht naar een camperplaats in de buurt om te slapen

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:39

Ik ga voor het eerst, ik zit bij een groep met een wagen dus we zitten op het rennerskwartier. Ik kom na omdat ik nog moet werken, dus vanaf vrijdag avond ben ik van de partij :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:41

Lucky you. Rennenskwartier is leuk. Daar een jaar overal achter de schermen mogen komen :D goed toeven op het rennerskwartier met massages en zo zelfs toen. :+ Jammer dat je er pas vrijdag avond bent, dan mis je ook de eerste keer de baan?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:50

Dat weet ik niet precies. Ik heb echt geen idee van de planning enzo.
Ja jammer inderdaad, maar ik heb al moeten onderhandelen om de maandag vrij te krijgen := en vanaf Limburg ga je niet "even" op en neer.
Een van de jongens in de groep is mijn (tot voor kort) werkgever overigens :+ Maar hij gaat niet over de vrije dagen ( en hij werkt er nu niet meer) :')

Beetje mee gaan doen omdat ze op onze werklocatie aan het bouwen zijn :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:51

Jammer maar Kessel achterhoek is wel even tuffen ja :D welke klasse doen jullie mee?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:55

Zwaargewichtklasse geloof ik. Ik weet eigenlijk vrij weinig, ik ga gewoon mee straks en help nu waar het kan :')

Niobe

Re: Zwarte Cross!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 19:39

Ik mag weer persfotograaf spelen, 4 dagen deze keer! Heb er zoveel zin in *\o/*

xwendydjx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 09:15

KittyDylan schreef:
Zwaargewichtklasse geloof ik. Ik weet eigenlijk vrij weinig, ik ga gewoon mee straks en help nu waar het kan :')

leuk! Lijkt me ook een keer heel leuk om mee te doen met de cross en op het rennerskwartier te staan, daar kan meer dan op de camping haha. Wel jammer dat je niet al de donderdag erbij kan zijn!

Niobe schreef:

Waar fotografeer je dan het meeste? En waar slaap je? Vorige jaar met de regen zijn 2 van mijn vrienden nog als hoofdfoto bij een krantenartikel gekomen, dus daar moest ik gelijk aan denken haha

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:46

xwendydjx schreef:
KittyDylan schreef:

leuk! Lijkt me ook een keer heel leuk om mee te doen met de cross en op het rennerskwartier te staan, daar kan meer dan op de camping haha. Wel jammer dat je niet al de donderdag erbij kan zijn!

Niobe schreef:

Waar fotografeer je dan het meeste? En waar slaap je? Vorige jaar met de regen zijn 2 van mijn vrienden nog als hoofdfoto bij een krantenartikel gekomen, dus daar moest ik gelijk aan denken haha

Oh wat leuk!! Met de regen was ik er ook, was echt prachtig. Vooral het buikschuiven haha, daar hoop ik elk jaar op.

Ik doe vooral hoofdpodium, de Bayou en de Roadhouse. Maar ook wat acts op andere plekken en algemene sfeer overal. En dit jaar probeer ik ook wat cross mee te nemen, maar daar heb ik nog geen specifieke toestemming voor, dus ik moet dat nog even afwachten. Waarschijnlijk weet ik dat ter plekke pas. Zou ook wel heel tof zijn!

xwendydjx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 10:27

De regen had zeker wat, was wel heel blij dat het de laatste dag was haha! Alleen de maandag de camping af met de caravan... Dramaaa, we konden er pas rond 13u af.

Hoofdpodium is altijd erg leuk!! Snap dat het je leuk lijkt om de cross te doen, ik ben altijd minimaal 1 dag rondom de cross te vinden, leuk sfeertje en actie haha

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:37

Cross is hier het belangrijkste. De rest is bijzaak :P

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 19:52

Ik ben er vrijdag om te tappen *\%/*

Denk niet dat ik nog voor mezelf ga maar heb wel een kaart voor zaterdag. Misschien bedenk ik me nog :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 14:05

KittyDylan schreef:

:D we zijnop vrijdag ochtend cross genoten. Ik ga de baan op ook in de zwaargewicht klasse *\%/* Rollys royce had nog een plekje naast de bestuurder in de rolstoel kon ook maar een gewone stoel zal comfortabeler zijn. En dan nog voor iemand een plekje. Als blijkt dat ze die plek niet volkrijgen ga ik gewoon lekker achterop. En nog beter gv mag ook mee *\%/*

https://www.kijk.nl/programmas/hart-van ... DinUxbpNsX

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 14:53

Oh en een aanvulling, slapen is ook opgelost een nacht Rollywood waardoor het net iets minder zwaar wordt fysiek. Dat is wel fijn er was nog een kamer over *\o/*