Waar gaan we heen begin oktober?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Waar gaan we heen begin oktober?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-25 13:25

Omdat hier altijd veel goede ideeën langs komen, hoop ik ook op jullie hulp.

Ik zou graag begin oktober ongeveer een weekje weg willen met vriend en onze dreumes van dan bijna 2. Ik neig naar all inclusive omdat het me heerlijk lijkt om even niets te hoeven regelen, maar het is geen harde eis.

Daarnaast wil ik wel een lekker weer garantie (het zwemwater moet lekker zijn) en een accommodatie waarbij we niet met z’n drieën in dezelfde ruimte hoeven te slapen. Een leuk zwembad en wat vermaak voor de kleine is wel een pre.

Wie weet de plek voor ons? Egypte en Kaapverdië vallen wel af.

Earth

Re: Waar gaan we heen begin oktober?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:33

In oktober is het meeste in Europa al niet meer warm qua weer. Dan zit je toch al snel aan de Canarische eilanden naast de plekken die jij noemt. Gambia zou ook nog kunnen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:34

Dubai, Atlantis the Palm. Dat is echt een fantastisch hotel, met veel vermaak voor de kinderen en je hebt er prachtig weer bij :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:37

Wij zijn, een aantal jaar terug, in oktober naar Kos geweest. Fijne temperatuur rond de 25 graden geloof ik. Nog warm genoeg om lekker in het zonnetje bij te kleuren en te zwemmen.
Het resort zelf zou ik niet zo aanraden. Erg gericht op de Engelse.. Maar qua temperatuur wel.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:44

Nessie schreef:
Dubai, Atlantis the Palm. Dat is echt een fantastisch hotel, met veel vermaak voor de kinderen en je hebt er prachtig weer bij :j

Dan noem je qua budget meteen wel wat :P

Lvdg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:53

Mallorca!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:55

Persoonlijk zou ik niets rond de Middellandse zee kiezen voor oktober. Naast dat de temperatuur en het weer niet altijd stabiel zijn, is de kans op flinke najaarsstormen nu helemaal groot ivm de hoge temperatuur van de zee op dit moment. Ze verwachten richting september/ oktober mogelijk Meddicanes. Dan wil je daar niet zitten lijkt me :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 13:55

Ik ben in oktober 2016 naar Cyprus geweest all inclusive en we hadden 25 graden met veel zon. Het was prachtig!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:00

Earth schreef:
Nessie schreef:

Dan noem je qua budget meteen wel wat :P

Er staat geen budget bij, maar met een beetje plannen valt de prijs nog wel mee ten opzichte van andere zonbestemmingen buiten Europa. Er zijn natuurlijk ook andere hotels, maar dit hotel weet ik hoe ingericht het op volwassenen én kinderen is.

gelato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:10

Agadir, Marokko!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-25 14:41

Earth schreef:
Persoonlijk zou ik niets rond de Middellandse zee kiezen voor oktober. Naast dat de temperatuur en het weer niet altijd stabiel zijn, is de kans op flinke najaarsstormen nu helemaal groot ivm de hoge temperatuur van de zee op dit moment. Ze verwachten richting september/ oktober mogelijk Meddicanes. Dan wil je daar niet zitten lijkt me :P

Dit is goed om te weten, maakt de keuze wel beperkter maar liever dat dan betalen voor een week storm :Y)

Dubai had ik nooit bedacht, ik vind het alleen wat te lang vliegen voor ons zoontje.

Ik denk dat we toch een beetje richting Canarische eilanden gaan dan, vind dat wel echt vreselijk toeristisch maar misschien word ik positief verrast. Iemand daar tips voor eilanden en hotels/appartementen?

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:52

Blue Lagoon Resort op Kos! Zo’n fijn hotel. En groot, waardoor je eigenlijk een soort van elke dag ergens anders heen kan. En een heerlijk eiland om te verkennen! Qua weer ook top: warm, maar door de wind heel goed te doen, ook met een baby op/aan je :o Wij gaan dit jaar voor de 3e keer!