Accommodatie met privé jacuzzi, zwembad en speelruimte voor jonge kids

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Accommodatie met privé jacuzzi, zwembad en speelruimte voor jonge kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 16:29

Vorig jaar zaten we in een heerlijk appartement. Uitzicht op de Moezel, met zwembad en jacuzzi (inclusief goed gevulde wijnkoelkast met wijn uit de wijngaard van de host), genoeg ruimte, lekker koel binnen, alles op de begane grond en op korte afstand van dagjes uit/bezienswaardigheden. Zo konden we genoeg zien/doen en was het bij de accommodatie voor ons als ouders ook nog genieten tijdens de slaapjes en na bedtijd van ons zoontje. We reden er in 4 uur heen. Ideaal!

Afbeelding

Deze zomer moet ik eerst even bevallen van kind #2 en gaan we niet op vakantie. Volgend jaar wil ik eigenlijk weer zo'n accommodatie zien te vinden. We hebben zelfs meer eisen, omdat een bijna 3-jarige wel even iets anders is dan een bijna 1-jarige. Maar ja, zie maar eens zoiets te vinden... := Vandaar dat ik al vroeg actie onderneem. Er zal niet heel veel aanbod zijn en wat er is, zal dan ook snel volgeboekt zijn. Normaal gesproken bepalen we een locatie en gaan we vervolgens op zoek naar een accommodatie. Nu is dat eigenlijk andersom.

• Leeftijd kinderen (als alles goed mag gaan) in de zomer van 2026: net precies 1 en bijna 3 jaar
  • Locatie: België, Luxemburg, Noord-Frankrijk en West-Duitsland (liever niet binnen NL)
  • Wensen: nette accommodatie, genoeg te zien en doen in de omgeving (natuur en cultuur), privé zwembad en jacuzzi, een tuin waar de kids onder toezicht kunnen spelen (je moet toch extra scherp blijven met water in de buurt)

We zoeken geen camping. Een glamping met een eigen badkamer valt nog te overwegen. Een appartement/huisje heeft de voorkeur. Booking en AirBNB heb ik natuurlijk al even geraadpleegd. Daarvan heb ik al enkele kanshebbers opgeslagen. Ik vind het niet prettig zoeken op de bekende websites als ik niet uitga van een bepaalde locatie, dus daarin loop ik een beetje vast.

Daarom mijn vraag:
Ben jij toevallig op zo'n superfijne en vrij luxe (privé)plek op vakantie geweest of heb je zoiets geboekt voor deze zomer? Dan krijg ik graag een tip! :D

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 16:48

Waar je zat lijkt mij ook een prachtige plek :D
Wil je dat ook delen?

Paar jaar geleden zaten wij ook aan de Moezel . In Kröv. Prachtige omgeving maar dat was landal . Voor ons prima te doen. Zou nog wel weer die kant op willen

_Lorette_

Re: Accommodatie met privé jacuzzi, zwembad en speelruimte voor jonge kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 16:57

Wij zaten daar dicht in de buurt, in Traben Trarbach. In die regio hebben we al veel gezien, dus we willen niet weer precies in die streek zitten.

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 18:44

Wat voor budget en voor hoelang ongeveer?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 19:07

Een weekje is voor ons prima. Als het meer dan 2.000 euro kost dan moeten we er wel even over nadenken.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 20:09

Zou de Alsace omgeving te ver zijn? In die omgeving heb je veel appartementjes met verschillende opties. Leuke omgeving voor bezoekjes aan de verschillende dorpen, shopping maar ook de wijnroutes te bekijken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 20:30

Is bovenstaande nog vrij voor deze zomer ?
Ziet er echt prachtig uit!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 20:31

Wij zijn een maand geleden met een bijna 3 jarige naar Portugal gegaan. Appartement maar wel bij een kindvriendelijk hotel, dus we hadden wel alle faciliteiten ook van het hotel. Elke avond kidsclub, een niet al te diep zwembad met allerlei verschillende glijbaantjes en fonteintjes. Tja.. als de kids het maar leuk hebben ;-)

Het vliegen met kinderen is me echt meegevallen. Ze vonden het fantastisch

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 21:49

Geen tip ts, maar als het goed is beval ik binnen nu en een week of 5 en ik ben benieuwd naar zo'n soort accommodatie uit je openingspost.
Zou je een linkje kunnen delen waar dit was??
Verder wens ik je veel succes met je zoektocht naar een leuke accomodatie en volg ik verder nog even mee.