Deze zomer moet ik eerst even bevallen van kind #2 en gaan we niet op vakantie. Volgend jaar wil ik eigenlijk weer zo'n accommodatie zien te vinden. We hebben zelfs meer eisen, omdat een bijna 3-jarige wel even iets anders is dan een bijna 1-jarige. Maar ja, zie maar eens zoiets te vinden...

- Leeftijd kinderen (als alles goed mag gaan) in de zomer van 2026: net precies 1 en bijna 3 jaar
- Locatie: België, Luxemburg, Noord-Frankrijk en West-Duitsland (liever niet binnen NL)
- Wensen: nette accommodatie, genoeg te zien en doen in de omgeving (natuur en cultuur), privé zwembad en jacuzzi, een tuin waar de kids onder toezicht kunnen spelen (je moet toch extra scherp blijven met water in de buurt)
We zoeken geen camping. Een glamping met een eigen badkamer valt nog te overwegen. Een appartement/huisje heeft de voorkeur. Booking en AirBNB heb ik natuurlijk al even geraadpleegd. Daarvan heb ik al enkele kanshebbers opgeslagen. Ik vind het niet prettig zoeken op de bekende websites als ik niet uitga van een bepaalde locatie, dus daarin loop ik een beetje vast.
Daarom mijn vraag:
Ben jij toevallig op zo'n superfijne en vrij luxe (privé)plek op vakantie geweest of heb je zoiets geboekt voor deze zomer? Dan krijg ik graag een tip!