Linkin Park, Gelredome 26 juni 25 - hoe laat aanwezig zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gaby

Linkin Park, Gelredome 26 juni 25 - hoe laat aanwezig zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-25 14:20

Wie gaat er ook naar het concert van Linkin Park op 26 juni in het Gelredome?
Mijn partner en ik gaan, maar we zijn nog nooit in het Gelredome geweest.

We hebben twee zitplekken (vak 117). We hebben een hotel in Wolfheze geboekt en we willen met de taxi van het hotel naar het Gelredome reuzen.
Maar hoe laat is het praktisch om aan te komen met de taxi?

Het conceet duurt van 20.00 tot 23.00, het buitenplein is open om 15.00.
Wat is het buitenplein, wat kun je er doen en waarom is het al zo vroeg open? Moet je er al om 15.00 zijn als je zitplekken/vaste plekken hebt?
Wat voor horeca is er in/rondom het Gelredome, en is het duur?

We komen er niet uit, ik hoop dat er Bokkers zijn die ons kunnen helpen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 14:25

Buitenplein zal waarschijnlijk eet tentjes zijn en wellicht ook een merchandise kraam (dat was tenminste met Iron Maiden een aantal jaar terug). Als je zitplekken hebt, dan kun je aankomen wanneer je wil. Je hebt toch vaste plekken.

Ga er maar vanuit dat alles duur is.

Ik heb rear GA plekken, dus ik wil wel enigszins op tijd zijn om niet volledig achteraan te staan :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 14:32

Voor zitplekken ben ik er vaak een uurtje van tevoren. Heel vroeg komen is alleen interessant als je staplekken hebt en zo ver mogelijk naar voren wil.

Hou er wel rekening mee dat vooral na het concert het lang duurt voordat je het terrein af bent.

Jildau

Re: Linkin Park, Gelredome 26 juni 25 - hoe laat aanwezig zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 14:23

Is er een voorprogramma? Zoniet dan zou ik met zitplekken inderdaad ongeveer een uur van tevoren er zijn. Heb je nog wel de tijd om je plek te zoeken, drinken te halen en naar de WC maar hoef je niet heel lang te wachten.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-25 14:29

Jildau schreef:
Is er een voorprogramma? Zoniet dan zou ik met zitplekken inderdaad ongeveer een uur van tevoren er zijn. Heb je nog wel de tijd om je plek te zoeken, drinken te halen en naar de WC maar hoef je niet heel lang te wachten.

Er is een voorprogramma, Spirit Box. Daar zijn we groot fan van. Half uur extra uittrekken? Dus om 18.30 komen als het om 20.00 uur begint?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 15:47

Waarschijnlijk komt er nog een dichterbij het concert een uitgebreid tijdschema waar ook op staat hoe laat dat voorprogramma begint.

Waarschijnlijk is de horeca inderdaad erg duur. Ik zou bijna zeggen eet bij of in de buurt van het hotel.
Half 7 is een mooie tijd om daar te zijn. Kun je rustig nog naar de wc en je plek zoeken.