Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Zo, wat een budget. Je kunt dan echt alles wel kiezen. Zelf kies ik liever voor de pareltjes die ruim onder de 1000 euro zijn. Net zo goed, maar je houdt geldt over.
Maar als je jezelf wat luxe gunt, dan ging ik naar een resort met een echt waterpark![]()
Ik zou verder wel kijken naar wat er naast een zwembad aangeboden wordt waar je eventueel gebruik van wilt maken. Wil je bijvoorbeeld naar aangeboden shows? Wil je meedoen met aquarobics? Wil je surfen, enz.
Roosch schreef:Dat is een riant budget.
Ik zou zeggen Egypte. Goed weer, mooi snorkelen, relaxen. Dat is ook waar ik voor ga.
Resorts waar ik goede ervaringen mee heb zijn Three Corners Fayrouz, Brayka Bay, Jaz dar el Madina (allemaal in Marsa Alam) en Arabia Azur (Hurghada). Op alle resorts ga je je wel amuseren.en zeker voor jouw budget.
Marigo schreef:Wij zijn voor dit type vakanties helemaal blij met Kaapverdië. In een van de RIU resorts via TUI zit je sowieso goed. We hebben er verschillende geprobeerd. Ik zou het eiland Sal aanraden. Echt waanzinnig mooie zachte witte stranden met helder blauw water. Wel een wat ruigere zee.
Ook is het niveau aan insecten heel laag. Mensen zijn heel chill. We zijn een keer in januari geweest, dat was overdag wel lekker met 25 graden maar water en wind wel fris. In oktober was het echt warm maar lekker. En een keer in september en dat was te heet. Dus een perfecte bestemming voor februari-mei en dan van oktober tot november
Oh ja en enige bestemming tot nu toe waar wij geen last van onze buik hebben gehad. Egypte, Turkije, Dominicaanse republiek was allemaal raak haha.
Dees schreef:Vorig jaar in Egypte geweest en daar zijn we heerlijk verwend door Steinberger Coraya Beach te Marsa Alam. Wat een superhotel! Het park was mooi, maar buiten het park was er gewoon niets. Dat, en Egypte is best lang vliegen, maakt dat we dit jaar niet teruggaan.