Vegan eten in Praag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boedjang

Vegan eten in Praag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-25 14:37

Volgende maand gaan wij een weekend Praag doen. Nu kijk ik meestal bij TripAdvisor voor vegan opties in restaurants.
Kom op heel veel Indiaas uit in Praag, prima want heerlijk. Maar de kracht van Bokt onderschat ik niet, er zijn vast bokkers die mij aan nog meer lekkere adresje kunnen helpen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 14:45

Wij zijn compleet fan van Maitrea. Midden in toeristisch gebied, net in een zijstraatje. Is allemaal vegetarisch, maar ik durf niet te zeggen of ze ook vegan hebben. Grote porties, mooi plekje en smaakvol!

Toch even opgezocht, ze hebben ook vegan https://www.restaurace-maitrea.cz/en/me ... nu=regular

Afbeelding
Ons maaltje Quesadilla's en lasagne! (maar goed, die was denk ik niet vegan, hihi)
Reserveren aanbevolen

boedjang

Re: Vegan eten in Praag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-25 15:25

Sting, meteen gekeken, hebben heerlijke gerechten reserveren noodzakelijk?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 15:25

The databank restaurant en grill. Is helemaal vegetarisch, maar hebben volgens mij ook Vegan. En Maitrea die hier boven genoemd word.
Satsang ligt iets buiten het centrum, maar is erg betaalbaar en met ov kan je voor €4 per dag onbeperkt reizen, dus met de tram ben je er zo.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 16:04

boedjang schreef:
Sting, meteen gekeken, hebben heerlijke gerechten reserveren noodzakelijk?

Ik zou wel aanraden te reserveren, wij zijn er wel eens geweest en dan was het vol. Maar ja, ik weet niet hoe het normaal is ofzo.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 16:12

Zelf niet in Praag geweest maar de HappyCow app vind ik echt onmisbaar, overal ter wereld makkelijk zien waar ik kan eten met locatie op de plattegrond en recensies erbij :j .

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 00:08

Faelynn schreef:
The databank restaurant en grill. Is helemaal vegetarisch, maar hebben volgens mij ook Vegan. En Maitrea die hier boven genoemd word.
Satsang ligt iets buiten het centrum, maar is erg betaalbaar en met ov kan je voor €4 per dag onbeperkt reizen, dus met de tram ben je er zo.

Hier moest satsang staan ipv databank, zie nu dat m'n autocorrect dat er van gemaakt had