Vakantiepark halfpension centre parcs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carika

Vakantiepark halfpension centre parcs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-25 16:17

Wij willen dit jaar rond september een weekje of iets langer naar een vakantiepark.
Kinderen zijn dan 0 en 2.

We zouden graag een park willen waar je halfpension kunt boeken.

Tot 7 uur rijden vanaf Drenthe. Buitenland is een pre en een subtropisch zwembad is een must.

Wie heeft de gouden tip voor ons?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 10:09

Het Marveld in Groenlo
Als je niet in het bungalowpark, maar in de Havezate gaat zitten, je kunt daar een appartement huren. Dan kun je er halfpension bijboeken.
Je kunt dan gebruik maken van de voorzieningen van het park met onder andere tropisch zwembad.

Thats_Me

Re: Vakantiepark halfpension centre parcs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 10:19

Wij zijn fan van center parcs. Heerlijke zwembaden, veel vertier en eten kun je daar ook vooraf regelen. Oftewel met de ontbijt en avondbuffet of een van de andere restaurantjes of aan huis bezorging etc. Je kunt alles in de app vooraf regelen en bespreken.

Wij zaten afgelopen september op Vossemeren, heerlijk zwembad en voor de kleintjes ook een kinderboerderij en ook een grote overdekte speelhal in piratenstijl.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 11:34

Safaripark Beekse Bergen is echt een aanrader voor de leeftijd van jullie kinderen!

Vanuit de huisjes (of hotelkamers) kijk je direct op de savanne met alle wilde dieren voor de deur.
Het is wel duur, want toegang tot safaripark (en meer) zit erbij in, maar de huisjes zijn lekker schoon, nieuw en groot en een echte een aanrader voor die leeftijd!
's Ochtends lekker rondkijken in het safaripark en dan voor het middagdutje weer naar het huisje bijvoorbeeld. Ook een leuk (peuter)zwembad. En voor het eten zijn er ook verschillende mogelijkheden.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 15:05

Beekse Bergen ziet er inderdaad heel leuk uit! We hebben net vorige week een jaarabonnement Wildlands afgesloten omdat de kleine zo enthousiast is over de dierentuin.

Het is wel duur ... Ik zie dat de safaritenten wel redelijk betaalbaar zijn en deels ook met zicht op de savannah. Dan zouden we alleen nog een jaartje moeten wachten. De jongste vind ik dit jaar nog te jong voor slapen in de tent (komt als het goed is in juni).

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 15:45

Ik ben in Sept naar het Hotel van Centre Parcs in Zandvoort geweest en tevreden. We hadden een paar wensen en las wat mindere ervaringen van diverse hotels daar, dus de gok maar genomen vanwege de ligging.
Alles was netjes en goed verzorgd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het park, maar zijn daar wel 2x doorheen gelopen en zag er allemaal leuk uit.

Voorheen regelmatig naar Eemhof geweest om te zwemmen en toen vonden we het zwembad van Zandvoort een stuk minder, maar lijkt aardig opgeknapt.
De ligging is mooi en er is van alles aanwezig; midget golf, speelhal, zwembad, bowling en verhuur. Je bent zo op het strand, de duinen of in het dorp.

Wij waren wel net na de zomervakantie, dus het was vrij rustig.

Ooit in België geweest toen zoonlief kleiner was en daar vond ik het wel wat minder. Met mijn man nog in Durbuy geweest bij Sunclass. Op zich leuke huisjes, net park en mooie ligging, maar vind dat niet per se voor kinderen. Zeggen ze wel te zijn, maar wensen verschillen.
Wij waren actief en dan is er veel te doen in de omgeving, maar verder puur huisje gebruikt om lekker te ontbijten.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 16:14

Ik lees toch echt, buitenland is een pre....