Maar nu....
Wat wij zoeken:
Reisduur goeie week
Ca.28-30 graden
Lekker zwemmen
Lekker eten
Niet/weinig kinderen
Relaxen
Beetje romantisch
Budget ca €1000 pp
Wie heeft de gouden tip, wij zijn zo bang voor een teleurstelling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_myhorse schreef:Met de canarische-eilanden moet je het treffen qua weer, we zijn er afgelopen november geweest was top weer. Maar 2 jaar geleden hadden we de tweede week pech met het weer.. dus helemaal zo'n zekere garantie heb je niet.
Dubai? Al is dat ook redelijk prijzig.
Fitzroy schreef:Alleen is Eqypte in februari geen 28-30 graden. Dan moet je echt verder vliegen als je dat wilt.
Noppert schreef:Fitzroy schreef:Alleen is Eqypte in februari geen 28-30 graden. Dan moet je echt verder vliegen als je dat wilt.
Wij zaten eind januari 2023 in Egypte, gewoon met 30 graden. Afgelopen jaar Sal, Kaap Verdie, 25-28 graden. Februari 2025 gaan we naar Boa Vista, Kaap Verdie, hopelijk weer dezelfde temperaturen, want met een weekje zon in februari, kom ik verder de winter wel door![]()
Persoonlijk vond ik Egypte geen fijn land, geen vrouw te bekennen daar, zelfs in het hotel in de huishouding werkten alleen mannen. De enige vrouwelijke serveersters in het restaurant waren ingevlogen vanuit de Filipijnen...... ik zou daar in de avond echt niet alleen over straat durven.
Op Kaap Verdie zou ik dat zonder problemen wel doen.
Saskiafjord schreef:Wij hebben in februari een nijlcruise gedaan. Is ons echt goed bevallen. Prachtig weer en veel gezien. Wij zijn echter geen strand lig mensen, wel voor een keertje, maar niet een hele week.
[ Afbeelding ]