Ik ben benieuwd of er nog bokkers zijn met goede vakantie tips.
We zijn een jong gezin met 3 meiden van 3,5 & 7 jaar en hebben een caravan. We gaan samen met een bevriend gezin op vakantie die ook een caravan hebben. Vorig jaar zijn we naar Goolderheide geweest in Bocholt. Enorm goed bevallen, dus een aanrader voor wie ook op zoek is! We stonden op een familieveld met hele grote speeltuin voor onze caravan (Doe even een PB dan vertel ik je welke staplaatsen precies tegenover de speeltuin staan). Dit jaar willen we iets verder van huis, bijvoorbeeld Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk. Het hoeft van mij niet helemaal Zuid Frankrijk te zijn, maar mocht de perfecte plek daar te vinden zijn dan is het te overwegen.
Dit is een beetje waar we op zoek zijn, maar de eisen zijn wel flexibel:
* Verder dan een uur over de grens
* Veel zwemgelegenheid. Bijvoorbeeld zwembad en daarnaast een meer/strand. Lagune zouden we ook heel fijn vinden.
* Veel te doen en te beleven op de camping, het mag best een grote camping zijn.
* Kampeerveld ipv straten of terrassen. Met speeltoestel zou helemaal top zijn (Ik ben mij er van bewust dat kampeervelden verder weg van NL niet heel veel te vinden is)
* Nette camping, niet verouderd en vies.
Ik ben benieuwd