Wij willen dit weekend graag één nachtje weg. Wij willen een bad op de hotelkamer en het liefst ook een zwembad in het hotel. Wij willen echter ook graag wat beleven in de omgeving. Wij houden van van alles, waaronder lekker eten, winkelen, eventueel een kerstactiviteit, musea en dergelijke. Hebben jullie tips? Het mag ook net over de grenzen van Nederland zijn.
Laatst bijgewerkt door Boyache op 18-12-24 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Welke regio zoek je iets? En in hoeverre wil je iets doen?
Boyache
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-24 20:48
x_Jeanine_x schreef:
Welke regio zoek je iets? En in hoeverre wil je iets doen?
Ik heb de openingspost aangevuld met wat wij leuk vinden om te ondernemen.
gaucho
Geplaatst: 18-12-24 20:59
Wij gaan naar Winterberg zaterdag, weer lijkt alleen niet top dit weekend hotel met zwembad en wellness.
prompter
Geplaatst: 18-12-24 21:04
Praktisch elk Van der Valkhotel heeft kamers met de dingen die jij zoekt, en ze staan overal en nergens, ook in steden waar dingen zijn die jij leuk vind . Utrecht bijvoorbeeld is een mooi modern hotel, restaurant is prima en de bus naar de binnenstad stopt bijna voor de deur. Nootdorp bij Den Haag idem, de metro naar de binnenstad is vlakbij.
Ik zou op bijvoorbeeld Booking.com mijn wensen invoeren en dan kijken wat er uitkomt. Of op Google hotelovernachting intypen.
Ik ben weleens in de Cantherel van Van der Valk (met paarden) geweest, die hebben kamers met bad en een zwembad en je zit zo op de Veluwe of in Arnhem.
Kmbrly
Geplaatst: 18-12-24 21:23
gaucho schreef:
Wij gaan naar Winterberg zaterdag, weer lijkt alleen niet top dit weekend hotel met zwembad en wellness.
zit aan het schoorlse duingebied en het centrum van Bergen. Op zaterdag is er Markt en je kunt er lekker eten zitten diverse restaurants. Het is vlakbij de stad Alkmaar, Haarlem of Schagen.
Van der valk deventer Zit lekkere wellness bij (finse 70&90graden, 50graden stoomsauna, loungebedden bij zwembad &loungestoelen/banken bij sauna met zicht op zwembad. En afkoelruimte met sneeuw/ijsmachine. Ook erg goed/uitgebreid ontbijt
Parkeren bij restaurant pillows (en evt eten ), en vanaf daar met pontje rivier over en dan sta je zo in centrum deventer.