Camino

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Camino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-24 16:58

Dag bokkers!

Zijn er misschien bokkers die (een deel van) de camino hebben gelopen?
Ik ben benieuwd naar tips en ervaringen! Ook ben ik benieuwd naar mensen die dit ook nog op de planning hebben staan. Hoe ziet bijvoorbeeld jouw voorbereiding er uit?

Zijn er ook bokkers die ervaring hebben met organisaties die alles er om heen regelen?
Het liefst zou ik nergens over willen nadenken en gewoon rustig lopen.. Het lijkt me namelijk ook niets om constant omgeven te zijn door mensen. Ik zou het mooi vinden om af en toe wat rust/stilte te ervaren.

Ben benieuwd! +:)+

nine1987

Re: Camino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 17:20

Vanuit waar wil je lopen? Vanuit Nederland? Of vanuit Frankrijk/Spanje?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-24 17:41

Vanuit Frankrijk of Spanje. Ligt er een beetje aan wat makkelijk te bereiken is.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 18:30

Ik heb geen ervaring, maar ben wel benieuwd naar ervaringen. Ik heb namelijk ook het idee dat het altijd druk is omdat het zo populair is.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 19:03

Mijn moeder is er in 2022 aan begonnen en ze is in Frankrijk begonnen. Wat zei vertelde is de klim van de Pyreneeën best pittig en er is één herberg halverwege die altijd vol is. Dus als je niet zeker bent dat je die klim in een dag kan maken is het wel aan te raden dat je die herberg reserveert, want anders heb je geen slaapplaats.