Jon Cleese speelt in Apeldoorn 14 mei. Wie wil er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Jon Cleese speelt in Apeldoorn 14 mei. Wie wil er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-24 23:39

https://www.orpheus.nl/voorstellingen/5 ... ohn-cleese

Ik kwam dit tegen en als Cleese, Monty Python, faulty towers fan kan ik dit natuurlijk niet laten schieten. :D mijn enige keer strafwerk op school dankzij de holy grail :')

Maar ik moet alleen. Dat is natuurlijk geen probleem maar met zijn tweeen is gezelliger. Helaas kan naast me maar een persoon zitten ter " begeleiding" (rolstoelers zitten wat afwijkend en er kan een persoon bijzitten dan) maar in de pauze bijlachen is ook al gezelliger dan alleen :j .

Niet geschoten is altijd mis dus wie heeft zin om mee te gaan?

Palmera

Re: Jon Cleese speelt in Apeldoorn 14 mei. Wie wil er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 00:09

Ik zou zo meegaan! Ge-wel-dig, John Cleese. Helaas woon ik op slechts 4500km afstand.
Hopelijk vind je iemand, veel plezier! :)

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 00:26

Het is wel leuk, wij zijn een paar jaar geleden al geweest, toen was het ook al de laatste optie hem nog in levende lijve te zien... :D

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 01:46

Lindsey_99 schreef:
Het is wel leuk, wij zijn een paar jaar geleden al geweest, toen was het ook al de laatste optie hem nog in levende lijve te zien... :D

Ik ook, in Tivoli in Utrecht. Ik vond het wel leuk, maar niet helemaal het ofzo := Hij heeft gewoon z'n scherpte en snelheid niet meer. Logisch op die leeftijd wel natuurlijk.

heidy_wilco

Re: Jon Cleese speelt in Apeldoorn 14 mei. Wie wil er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 03:27

Heb hem een paar jaar geleden ook gezien in Apeldoorn, was toen erg leuk. Maar ik heb Michael Palin ook gezien een paar jaar terug, en met hem The Lumberjack Song zingen was voor mij toch wel een hoogtepuntje in mijn leven _O-