Ik ben op zoek naar toch wel een speld in een hooiberg denk ik?
Graag zou ik de winter een klein beetje willen breken, maar ik heb niet heel lang de tijd. Denk aan een dag of 4, bijvoorbeeld zondag tot woensdag of donderdag tot zondag. Het hoeft echt geen zwemweer te zijn, maar een graad of 16 zou fijn zijn. Tevens wil ik de oudste meenemen, die is op dit moment 4.
Ik heb nog nooit alleen gevlogen (spannend!) en de oudste überhaupt nog nooit dus ik zit eraan te denken om iets te boeken met transfer. Maar eigenlijk vind ik dat vaak ook weer zonde want dan kom je in de typische toeristische maar uitgestorven stukken terecht denk ik .. nou goed, tips met overzichtelijke vliegvelden en überhaupt tips zijn dus zeker welkom.
Zelf dacht ik aan Malaga maar ik twijfel of ik daar qua weer ga vinden wat ik zoek. Ik vind het daar een voordeel dat je stad en buitenruimte dichtbij elkaar hebt. + Dat je desnoods met de auto naar huis kunt

Maar wellicht hebben anderen betere ideeën? Budget is relatief laag want financieel is het niet de beste tijd maar later in de winter hebben we helaas geen tijd meer.