Hotel Curacao; Kan niet vinden wat ik zoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Hotel Curacao; Kan niet vinden wat ik zoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-24 12:11

Ik ben voor volgens jaar aan het oriënteren naar een mooie reis naar Curacao met mijn man en kinderen. Genoeg te vinden zou je zeggen, maar ik kan toch niet helemaal vinden wat ik zoek. Wellicht hebben jullie tips!

Ik zoek namelijk een All Inclusive vakantie (heeft echt voorkeur boven volpension) en dan een 2 of 3 kamerappartement of bungalow (ik wil de kinderen op een aparte kamer van ons kunnen leggen). En dan ook nog eens op loopafstand van een zandstrand. Krijg een beetje het idee dat dit teveel gevraagd is :')

Ik hoor heel graag suggesties!!

laura1987

Re: Hotel Curacao; Kan niet vinden wat ik zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:11

Lions dive :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-24 12:18

laura1987 schreef:
Lions dive :)

Die kan ik alleen met volpension vinden :?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:21

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 13:13

kontiki beach resort?

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 22:22

Ik denk niet dat je dat gaat vinden. Curacao staat niet echt bekend om het all inclusive concept al is dat de laatste jaren meer in opkomst. Je vindt dat bij Mangrove, Sunscape, Mariott, Wind Creek maar dat zijn hotels. Kunuku ligt niet bij de zee.

Curacao is echt veel te leuk voor all inclusieve. Kies bijvoorbeeld voor Chogogo of Papagayo met ontbijt en verken verder heerlijk met een auto het eiland!!

Anders zou de beste optie zijn Papagayo Beach resort volpension (of wellicht toch allinclusive zoals de link hierboven) of Lionsdive appartement.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 12:34

Ik heb er ook naar gekeken voor volgend jaar zomer. Ik heb via TUI gezocht en kwam echt op leuke all inclusives uit! (Uiteindelijk toch niet gedaan, omdat we in de zomervakantie willen gaan en dat is niet de beste periode om te gaan heb ik gelezen.) Ik heb ze inmiddels uit mijn favorieten gegooid, maar als je je zoekcriteria bij TUI invult ga je er zeker tegenkomen die aan je eisen voldoen!

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:33

Heb je al wat gevonden?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:53

Heel eerlijk: waarom zou je dat enorme eind reizen om all inclusive te gaan zitten? Ik zou dan eerder kiezen aan een all inclusive vakantie wat dichterbij huis, ergens mediteraans.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 21:04

Welke sites heb je al doorgespit? Wil je incl vlucht etc of zijn die evt los te boeken?

Veel al zul je zien dat er één aparte slaapkamer is en jullie dan op een slaapbank in de woonkamer liggen..
Ik zocht van de zomer iets met 2 of 3 echte slaapkamers en het is echt lastig.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-24 21:10

verstijnen schreef:
Heb je al wat gevonden?

Nee nog niet, komend jaar gaan we eerst naar Tenerife dus het heeft ook geen haast.

All inclusive vinden we ideaal ivm de kinderen. Niet over boodschappen/eten na hoeven denken en gewoon lekker aan kunnen schuiven. Het betekent niet dat we niet van het resort af komen, want dat doen we absoluut wel

Een slaapbank wil ik absoluut niet, mijn lijf trekt dat niet. Dus wil sowieso een 2 kamer appartement achtig iets met echte bedden.

Naar Curacao is vlucht apart boeken eigenlijk niet te doen qua kosten. Met een pakketreis ben je doorgaans veel goedkoper uit

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 21:18

Liselot schreef:
verstijnen schreef:
Heb je al wat gevonden?

Nee nog niet, komend jaar gaan we eerst naar Tenerife dus het heeft ook geen haast.

All inclusive vinden we ideaal ivm de kinderen. Niet over boodschappen/eten na hoeven denken en gewoon lekker aan kunnen schuiven. Het betekent niet dat we niet van het resort af komen, want dat doen we absoluut wel

Een slaapbank wil ik absoluut niet, mijn lijf trekt dat niet. Dus wil sowieso een 2 kamer appartement achtig iets met echte bedden.

Naar Curacao is vlucht apart boeken eigenlijk niet te doen qua kosten. Met een pakketreis ben je doorgaans veel goedkoper uit

Ik snap je wel wat betreft kinderen en all in.
Geen idee wat je budget is, maar Marriot voldoet volgens mij aan je eisen.

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 21:27

Corendon heeft ook 2 all in hotels op Curaçao misschien is een van die 2 wat
Het is daar mogelijk om 2 kamers naast elkaar te boeken die in verbinding staan met een tussendeur