Villa Augustus is een leuke plek en heerlijk lunchen. Zuileshoeve is ook echt een hele leuke plek, maar daar moet je nog wel een stukje naar toe wandelen. Dat ligt aan de rand van de Biesbosch. Shirestal de Griendheuvel is ook leuk, ik weet alleen niet of die altijd open is. De ligging is erg mooi. En in het centrum van Dordrecht zitten zat leuke zaakjes.
olga
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-24 17:16
Villa Augustus ken ik en is ook zeker een optie. De andere ga ik naar kijken. Juist omdat er zoveel is vind ik het lastig .
Villa Augustus Shirestal de Griendheuvel vind ik vooral erg leuk als je buiten kan zitten in de oude Lampet in Dordt in de stad vind ik altijd wel een aanrader Brasserie Zomerlust in Zwijndrecht aan het water
Wat ik trouwens ook een geweldige locatie vind is restaurant Polderzicht in Barendrecht. Ligt in een park. De lunch is er erg lekker ook. Zeker de moeite waard.
Polder zicht vind ik ook fijn! In Zwijndrecht achter het zwembad zit ook een fijn restaurant ben even de naam kwijt.
Ceetje_bokt
Geplaatst: 10-11-24 19:50
Eliana schreef:
Polder zicht vind ik ook fijn! In Zwijndrecht achter het zwembad zit ook een fijn restaurant ben even de naam kwijt.
Dat is toch Boathouse 078? Ik weet niet wat jullie verder nog gaan doen, maar ik zou lekker in Dordt blijven. Of naar Zomerlust. Dan heb je een mooi uitzicht op Dordrecht
Als Papendrecht een optie is is Loes ook leuk. In dordt is coffeelicious ook echt een aanrader
olga
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-24 22:52
Lioes ziet er ook leuk uit en is zeker een optie!
ual_95
Geplaatst: 10-11-24 23:12
Café Clementine in Barendrecht, is erg leuk en lekker (in een kas!).
L'archiviste in Dordrecht. Een bijzondere ervaring (het lijkt van buiten niet op een restaurant, maar je moet een boekenkastdeur door). Alle gerechten worden volgens mij op een croissantje geserveerd!
Coffeelicious (Dordrecht) voor de liefhebber van zoetigheid! Is wel klein.