Naturalis Leiden online geen tickets..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Naturalis Leiden online geen tickets..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-24 23:07

… maar weet iemand of je bij Naturalis nog kaarten bij de ingang kan kopen als de tickets online zijn uitverkocht?

Tatjanaa

Re: Naturalis Leiden online geen tickets..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:19

Volgens mij is het zo dat je tickets koopt met een entreetijd of -blok. Daarbinnen moet je naar binnen, anders is je ticket niet meer geldig. Lijkt mij dan dat als er geen online tickets zijn, er geen slots meer beschikbaar zijn

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:21

Wil je deze week gaan? Ik fiets er 1x per dag langs en ik heb gezien dat het deze week razend druk is dus als je er een eindje voor moet reizen zou ik het er deze week zonder ticket niet op wagen.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-24 23:33

Ja het plan was om morgen te gaan met mijn twee kinderen. Heb al treinkaartjes gekocht, dat geld krijg ik sowieso niet terug als we besluiten een andere dag te gaan

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:35

Ik zou ze bellen voordat je gaat.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:41

Ik zou inderdaad ook even bellen.
Mocht je toch die kant op willen, maar niet naar Naturalis kunnen, zou je ook een bezoekje aan Corpus kunnen overwegen.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:42

En anders heb je corpus nog in de buurt.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-24 23:42

Ja zoiets zat ik ook aan te denken, er zijn vast mensen die onverhoopt niet kunnen. Dat zou mooi zijn iig. Er is ook een deel van het museum waar je altijd in kan toch?

Corpus is een goede tip idd! Zij hadden helaas op de site staan dat ze vol zitten.

Ik voel me wel echt super blond, nooit gerealiseerd dat een museum vol kan zitten.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 00:27

Ik vond corpus afgelopen zomer een enorme tegenvaller.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 00:57

Misschien het Museum van Oudheden, Wereldmuseum, Museum Boerhaave of de Hortus botanicus?

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 03:51

In Leiden zijn veel leuke musea te vinden. Zoals hierboven ook aangegeven. Museum Boerhave en Rijksmuseum van Oudheden zijn ook erg leuk, ook voor kinderen.

Naturalis is eigenlijk altijd vol in de vakanties. Zeer populair.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 07:58

Eventueel door reizen naar Amsterdam, naar Nemo?
Of Madurodam?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 08:16

Maflinger_S schreef:
Wil je deze week gaan? Ik fiets er 1x per dag langs en ik heb gezien dat het deze week razend druk is dus als je er een eindje voor moet reizen zou ik het er deze week zonder ticket niet op wagen.

Er is nog herfstvakantie in meerdere regio’s, dat zou deze drukte verklaren. Ik zou bellen en al een alternatief klaar hebben. Zeker met dit verhaal zal ik het er niet op gokken om maar gewoon heen te gaan :)

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 08:58

De nieuwe groep Dino’s is sinds deze week of vorige week te bezichtigen, dat samen met de herfstvakantie zal ervoor zorgen dat het zo druk is.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 09:01

Pytje schreef:
Ja zoiets zat ik ook aan te denken, er zijn vast mensen die onverhoopt niet kunnen. Dat zou mooi zijn iig. Er is ook een deel van het museum waar je altijd in kan toch?

Corpus is een goede tip idd! Zij hadden helaas op de site staan dat ze vol zitten.

Ik voel me wel echt super blond, nooit gerealiseerd dat een museum vol kan zitten.

Wij waren er gister en ondanks dat het vol zat, vond ik het in het museum nergens te druk. Je kan zonder kaart alleen beneden in het winkeltje, restaurant of de livescience zaal.

Ze waren bij ons heel meedenkend, want wij hadden wel online kaarten gekocht, maar niet allemaal hetzelfde tijdslot. Toen werd er een foto van mijn ticket gemaakt, zodat we toch als groep naar binnen mochten en ik niet een uur hoefde te wachten.

Hoop dat er nog plek is als je even belt

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-24 09:12

Dank voor alle tips! We gaan nu naar het boerhaave museum en gaan op een wat rustiger moment de dino’s bekijken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 10:53

Pytje schreef:
Dank voor alle tips! We gaan nu naar het boerhaave museum en gaan op een wat rustiger moment de dino’s bekijken.

Voor dino's zou ik het Dierenpark Amersfoort ook kunnen aanraden. Daar is een dinobos aangelegd, ziet er erg leuk uit!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 15:20

Wij zijn gisteren naar Naturalis geweest.
Toen we binnen kwamen vroeg een medewerker of we al kaarten hadden, want het was helemaal uitverkocht.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:37

Iepoetjuh schreef:
Wij waren er gister en ondanks dat het vol zat, vond ik het in het museum nergens te druk. Je kan zonder kaart alleen beneden in het winkeltje, restaurant of de livescience zaal.

Dan hebben ze het dus goed uitgekiend, als het vol was maar niet te druk :j

Sommige musea hanteren idd tijdssloten vanwege de drukte en de beperkte ruimte. Bij Naturalis moet je in de eerste zaal ook door een smalle gang, ik kan me voorstellen dat het ook ivm de veiligheid is dat ze daar niet te veel mensen tegelijk doorheen sturen. Wij waren twee weken geleden in het Planetarium in Franeker, dat is ook zo'n oud huis met krappe gangen en daar vond ik het af en toe wel te druk, ondanks de tijdssloten en het feit dat er maar 30 tickets per halfuur beschikbaar waren.