Kerstmarkt Düsseldorf, welk hotel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eline_di

Kerstmarkt Düsseldorf, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-24 13:54

Wij willen in december naar de Kerstmarkten in Düsseldorf. Daarbij zoeken we een hotel om 1 nacht te overnachten. Welk hotel raden jullie aan?

We zoeken een hotel waarbij je de auto kunt parkeren en dan lopend naar de Kerstmarkt kunt.
Qua type hotel zoeken we wel enige kwaliteit en het liefst ook een goed ontbijt en eventueel mogelijkheid tot diner.

Wie heeft de tip??

Dank alvast!

WowAmigo

Re: Kerstmarkt Düsseldorf, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 14:04

Oh wij (ik en dochters) zijn 2 jaar terug bij Leonardo Boutique Hotel geweest, dat was op loopafstand van het centrum, heeft een eigen (uitdagende, dat wel) parkeerplaats. Dit was net tijdens corona dus toen wat aanpassingen met het ontbijtbuffet, maar ik vond dat een leuk/mooi hotel en mooi centraal gelegen.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 00:24

Dank voor de tip. Deze kwam ook bij mijn speurtocht voorbij.
Ben benieuwd of er meer tips zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 00:46

Na een flinke speurtocht...

Vorig jaar voor een concert in het Max Brown hotel gezeten. Beviel mij prima en ik heb niks met hotels.

Goed ontbijt en leuk ingerichte kamers. De bedden kunnen wel wat krap zijn als je beide erg lang of wat breder gebouwd bent.

Dicht bij het centrum , dat was vooral een groot pluspunt! Parkeren kan in een parkeergarage in de buurt, maar dit heeft ontzettend veel geld gekost.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 10:36

Mocht je het Leonardo boeken, dan kijk ik vanuit mijn kantoor daarop uit ;).

Zelf heb ik dus niet zoveel ervaring met de hotels in de buurt, maar wij brengen gasten en medewerkers ofwel in het Leonardo, ofwel in het Living hotel onder. Het Living schijnt bij de meesten erg goed te bevallen. Is iets verder van de kerstmarkt vandaan maar nog wel te lopen.