Uitgaan a.s. weekend omgeving Putten/Voorthuizen/Ermelo etc.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onyks

Uitgaan a.s. weekend omgeving Putten/Voorthuizen/Ermelo etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-24 11:21

Hallo allemaal,

Aankomend weekend ga ik met twee vriendinnen van stal een (paarden)weekend weg in deze regio. Wij willen op vrijdag of zaterdag uit ergens in de buurt. Gewoon een leuk feestje/gezellige kroeg/nachtclub (als dat er is). Nu kon ik eigenlijk niks vinden. Ook niet op fb via events ofzo.

Iemand tips? *\o/*

Ibbel

Re: Uitgaan a.s. weekend omgeving Putten/Voorthuizen/Ermelo etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 11:45

Ik zou mikken op Harderwijk en dan met name Walhalla. Geen idee hoeveel daar te doen is nu het richting winter gaat, maar in de rest van de omgeving is zeker weinig te beleven, of je moet verder weg kijken, Amersfoort, Apeldoorn of Ede.

Libra76

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 11:47

Aanstaande zaterdag is er ook een feestje in de Mess van the Village People. Dat is altijd gezellig en leuk. Ook als je niet queer bent.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:41

Amersfoort is sowieso wel leuk om uit te gaan, maar misschien net te ver weg. Je zou ook eens kunnen kijken in Nijkerk, daar is a.s. in Coava een feest zag ik. En je hebt daar ook nog wel wat andere leuke kroegjes, Xero of Old Niekark. Het is niet groot daar, maar voor een keertje uitgaan best leuk. :D (ik heb er mijn hele leven gewoond)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:45

Ik zou ook naar Harderwijk gaan. Zitten veel leuke kroegjes/discotheken in 1 straat. Walhalla is volgens mij dicht nu. De Boterlap schijnt ook heel leuk te zijn.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 14:09

Mijn zoon werkt in de Horeca daar. Ermelo heeft best een paar gezellige kroegjes. Zijn in het weekend best druk en is niet gelijk ver weg als je bijv wat wil drinken dan.

Je hebt bijv de Veluwe en de Molenaar en verderop Oma's cafe en Bruin. Moet je beetje kijken en aanvoelen wat jullie past. Dat is voor anderen nooit te zeggen.

Ook qua uit eten wat restaurants in dezelfde buurt; Boterlap, dorpskamer, van Sprang en verderop Japas en de Muur bijv. Ook daar heel persoonlijk wat je past. Loopt allemaal best goed doorgaans.

Er is nu ook net afgelopen weekend een nieuw cafe/club geopend in Nijkerk en was top druk en gezellig. de Dorstige Baron. Zit op het gezellige plein met meer cafe's en eetgelegenheden. Niet aankomend weekend, maar de 20e meen ik is er een biertocht met rondje langs gelegenheden met proeven en een hapje.

We hebben 8jr in Ermelo gewoond en kennen de horeca van de andere kant, maar ik vind Harderwijk juist weer niet altijd wat. Heeft wel zijn ups and downs, ook qua uit eten gaan.
Zomers is er elke dinsdag braderie met aansluitend muziek en daarna binnen een feestje.

Ik denk dat de genoemde kroegen de meeste promotie doen op instagram. Daar staan wat filmpjes en kan je sfeer proeven.

Onyks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 08:55

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, super handig!

Wij gaan denk ik mikken op Ermelo voor uiteten en een drankje, als ik het zo lees!
Qua uitgaan gaan we nog even nadenken of we naar Harderwijk willen! Amersfoort is denk ik inderdaad net te ver voor zo'n kort weekendje!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:50

Uit eten in Harderwijk: Tenessee
Uit eten in Ede: Steakhoude Amadeus
Uit eten in Putten : Fat Alice

Qua kroegjes, geen idee....

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 11:00

In Ede kun je naar het Museumplein gaan. Zitten verschillende restaurantjes en kroegen. Kun je zelf kijken wat jullie aanspreekt.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 12:50

Bretsa schreef:
Hartstikke bedankt voor jullie reacties, super handig!

Wij gaan denk ik mikken op Ermelo voor uiteten en een drankje, als ik het zo lees!
Qua uitgaan gaan we nog even nadenken of we naar Harderwijk willen! Amersfoort is denk ik inderdaad net te ver voor zo'n kort weekendje!

Waar houden jullie van? Dat maakt het ook iets makkelijker.

Qua eten? Wat zijn de restaurants waar je graag naartoe gaat? Exclusief, all you can eat, grill, Italiaan etc
Een aantal restaurants staan gewoon netjes en goed bekend.

En qua uitgaan? Hoe oud zijn jullie? Wat heeft normaal je voorkeur? Een kroeg of een dansje of beiden? Wat voor muziek hou je van?

Ik denk als je in Ermelo zelf bent en je daar op vrijdag en zaterdag eet, er echt genoeg keus is en je ook wel ziet waar het uitgaan is. Het zit vrij dicht bij elkaar.

Maar wat ik eerder zei; voor de genoemde cafe's kan je het beste op insta kijken voor een indruk of wat er aankomend weekend is. Ik geloof momenteel dan wat acties met gin tonic en cocktails bijv.
Muziek is heet variabel en past zich ook een beetje aan, aan de tijd op de avond.