), dus ik hoop heel erg dat er bokkers zijn die me verder kunnen helpen 
Mijn nicht is al haar hele leven ontzettend dol op eekhoorns, en dan vooral de rode eekhoorn. Al meerdere keren hebben mijn broer en ik geprobeerd of we een huisje konden boeken (midden in het bos, soms zelfs met de naam 'eekhoorn'), zodat we vanachter het raam eekhoorns konden spotten. Zoals de schuchtere beestjes eigen zijn, natuurlijk nog nooit eentje gezien
Zijn er bokkers die vakantiehuisjes kennen waar je, met enige regelmaat, rode eekhoorns kunt zien? En hebben jullie ook tips voor momenten om ze te bezoeken? In het huisje moet ook een hond welkom zijn, gezien die niet alleen thuis kan blijven. Verdere eisen zijn er eigenlijk niet; kinderfaciliteiten e.d. zijn niet (meer) nodig en reistijd binnen Nederland (of grens met Duitsland) is geen probleem. Budget is ook niet een groot obstakel, al zijn we niet zo van de luxe en is het fijn als prijs en kwaliteit in verhouding is 
Alvast enorm bedankt voor het meedenken

We gaan kijken of het lukt om voor deze herfstvakantie nog een mooi huisje mét eekhoorns te boeken op een van de genoemde locaties