Mijn man en ik zijn echt ernstig toe aan wat tijd voor onszelf. We merken dat we soms enorm opgeslokt worden door ons gezin, werk, school en sociaal leven. We willen even met zijn 2een weg En hier op bokt, zijn er altijd veel ervaringen.
We zoeken, een hotel voor een weekend, 2 nachten, liefst in een centrum van een leuke (niet te grote) stad. We willen iets met een fijne badkamer, minstens een ligbad, jaccuzi is beter. tv is wel een must. We willen lopend wat kunnen gaan eten, en indien we geen zin hebben uit de kamer te gaan, willen we thuisbezorgd laten aanrukken.
Ik wil niet meer dan 2.5 uur rijden vanuit zeeuws vlaanderen, dus zuid en midden nederland, of belgie zijn allemaal prima.
Kom maar op met jullie suggesties, want googlen helpt me niet echt, er is te veel keuze ALvast bedankt
Leuk! Ik heb al een paar keer via vipio.nl geboekt. Daar staan veel bijzondere overnachtingen tussen, zoals in een kapelletje (wel in Amsterdam, dus niet echt een kleine stad) slapen op het strand, overnachten in een watertoren en noem maar op.
The Duke in Den Bosch zijn wij een keer geweest, geen bad maar wel een sauna op de kamer.
Hotel Mariënhage in Eindhoven is ook een aanrader.
Hotel Manna in Nijmegen ben ik ook fan van
daffieduck83
Geplaatst: 01-11-24 18:07
Gouda voldoet aan je wensen en heeft, vind ik een leuk centrum. In het centrum kan je bij het Wshs, een historisch weeshuis, wat nu een luxe hotel is of bij het Best Western hotel slapen. Dat laatste ligt aan de rand van het centrum, maar met ca 10 minuten lopen ben je op de Markt en vlakbij zijn ook veel leuke restaurantjes.
Westcord in Eindhoven heeft jacuzzikamers, vond ik een heel fijne plek!
Emj_23
Geplaatst: 01-11-24 18:40
Maastricht, Gent, Brugge, Antwerpen, Leuven, Aken. Goed aan te rijden. Of iets schattigs in de Belgische Ardennen? Lille zou volgens mij ook nog binnen die tijd kunnen.
Wij hebben er net paar daagjes Vaals op zitten samen. Kasteel Bloemendal. Als je van beetje exclusieve kamers en heeeeel erg lekker (wel meer high dining) eten houdt een absolute aanrader.
Deze is echt een aanrader en voldoet aan al jullie wensen. Wij hebben er een heerlijk weekend gehad.
Getup
Geplaatst: 01-11-24 21:06
Durbuy te ver ? Le Sanglier Amoureux is super : https://www.sanglier-amoureux.be/index.html . Je kunt er eten bij bestellen, die je zelf in de oven op kunt warmen. Zit ook vlakbij Durbuy, waar binnenkort ook een kerstmarkt is.
Hotel New York in Rotterdam, weet alleen niet hoe het qua bad zit daar
cursebreaker
Geplaatst: 01-11-24 22:25
Ik heb geen specifieke hotel tip maar wel een steden tip; Antwerpen als stad is fantastisch! Zo gezellig qua terrasjes en restaurantjes ook, veel romantische plekjes
Verder zijn mijn man en ik altijd gek geweest op de suites van van der valk met hun 2 persoons bubbel baden ook en dan zochten we altijd eentje uit in de buurt van een leuke stad en wisselden we dat af. Haarlem is ook een hele leuke stad, misschien zit daar iets leuks in de buurt nog.